کشف ۹۱ خودروی صفر در یکی از پارکینگ‌های عمومی اصفهان

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: ۹۱ دستگاه خودروی صفر کیلومتر در یکی از پارکینگ‌های سطح شهر اصفهان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط‌عمومی دادگستری کل استان اصفهان، علی اصفهانی اظهار کرد: با عنایت به وجود اختلاف فاحش قیمت رسمی خودروهای سواری تحویلی شرکت‌های خودروساز با نرخ حاشیه بازار و تشدید فضای واسطه‌گری و سفته‌بازی برخی افراد سودجو و بر اساس گزارشات واصله از مراجع نظارتی مشخص شد تعداد قابل‌توجهی از خودروهای سواری واجد یا فاقد پلاک در اماکنی نظیر پارکینگ‌ها و گاراژها نگهداری می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس با صدور دستور قضائی با همکاری سربازان گمنام امام زمان و نیروی انتظامی ضمن اخطار و ابلاغ به نمایشگاه‌داران اتومبیل نسبت به بازرسی از محل‌های مشکوک اقدام لازم صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در جریان بازرسی‌های به عمل آمده در تاریخ ۰۲.۱۸.‏۹۹‬ در یکی از پارکینگ‌های عمومی سطح شهر تعداد ۹۱ دستگاه انواع خودروی صفر کیلومتر (عمدتاً پراید و پژو) کشف شد که از این تعداد ۱۷ دستگاه با پلاک‌های دست‌نویس و جعلی متعلق به یک نفر بود که برای وی پرونده قضائی تشکیل‌شده و تحت تعقیب قرارگرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان تصریح کرد: دستگاه قضائی با شخص یا اشخاصی که به هر شکلی با سوءاستفاده از وضعیت موجود و عدم عرضه، مترصّد ایجاد حباب در بازار و عدم رعایت قیمت‌های مصوب هستند، برخورد جدی نموده و بر تکلیف فروشندگان به رعایت نرخ‌های اعلامی وزارت صنعت، معدن و تجارت نظارت عالی خواهد داشت.

کد خبر 423575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.