سینماهای ژاپن به صورت پراکنده بازگشایی می‌شوند

سومین بازار بزرگ سینما در جهان برنامه‌های آزمایشی خود را برای بازگشایی سینماها آغاز کرده و به صورت پراکنده چند سالن سینما فعالیت های خود را از سر خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از هالیوود ریپورتر، سینماداران بزرگ ژاپن پس از تعطیلی چند ماهه، یک بازگشایی جزئی را آغاز کردند. ژاپن سومین بازار فیلم در دنیا است، بدین ترتیب هر گونه از سرگیری فعالیت‌های سینمایی در این کشور گامی مهم برای بازگرداندن بازارهای جهانی به حالت عادی خواهد بود.

در هفته گذشته دولت چین (دومین بازار بزرگ سینمایی دنیا) نیز اعلام کرد که سینماها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت‌های خود را آغاز کنند.

شرکت سینمایی "توهو" که بزرگترین سینمادار در ژاپن است، اعلام کرده که ۱۰ سالن خود را که در مناطق مختلف پراکنده هستند بازگشایی می‌کند و با بررسی دقیق گزارش‌ها درباره بازگشایی تمام سالن‌ها تصمیم خواهند گرفت. "آین" دیگر شرکت سینمایی ژاپن نیز اعلام کرده که از برنامه راهبردی "توهو" پیروی خواهند کرد.

این دو کمپانی الزامات بهداشتی مختلفی را از جمله اجباری بودن استفاده از ماسک را برای مخاطبان و کارمندان در نظر گرفتند.

دیگر شرکت‌های سینمایی ژاپنی و سالن‌داران همچنان برنامه‌ای برای بازگشایی اعلام نکرده‌اند. با این حال سینماداران خرد این کشور صنفی فعال را برای خود تشکیل دادند تا تصمیمات یکپارچه‌ای گرفته شود.

کد خبر 423569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.