کتاب جدید عادل فردوسی‌پور به زودی وارد بازار می شود

پس از اینکه عادل فردوسی پور با ترجمه دو کتاب رولف دوبلی، با فروش و استقبال خیره کننده مردم مواجه شد، حالا در حال کامل کردن سومین ترجمه از آثار رولف دوبلی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عادل فردوسی پور در کنار انجام کارهای رسانه‌ای خود، به همراه چند تن از دوستانش که در برنامه نود و فوتبال ۱۲۰ همراه او هستند، چندین کتاب ترجمه کرد که فروش خوبی هم داشت

دو کتاب با نام "هنر شفاف اندیشیدن" و هنر خوب زندگی کردن" از آثار رولف دوبلی. عادل زمان‌هایی که سرش خلوت باشد، هرگز بیکار نمی‌نشیند. به جز این دو کتاب، فردوسی پور یک کتاب دیگر به نام "فوتبال علیه دشمن" که اثر سایمون کوپر است را هم در کارنامه ترجمه خود دارد.

زمانی که آن سه کتاب برای فروش به بازار آمد با استقبال خیره کننده مردم و طرفداران عادل فردوسی پور همراه شد. حالا و با توجه به اینکه مسابقات فوتبال تعطیل است، عادل هم فرصت را مغتنم شمرده و شروع به ترجمه کتابی دیگر از رولف دوبلی کرده است

البته عادل فردوسی پور در یک گفتگوی کوتاه چند روز پیش به این موضوع اشاره کرده بود که در ایام قرنطینه و روزهای کرونایی بدون فوتبال، در حال ترجمه یک کتاب دیگر از رولف دوبلی است اما اشاره‌ای به نام این کتاب نکرد. به نظر می‌رسد اسم کتاب جدید فردوسی پور "پیگیر اخبار نباشید" است.

کتاب تازه رولف دوبلی با خرید کپی‌رایت و حق انتشار این اثر با ترجمه به زبان فارسی توسط عادل فردوسی‌پور، بهزاد توکلی و علی شهروز قرار است به زودی از سوی نشرچشمه منتشر شود.

دوبلی در کتاب «پی‌گیر اخبار نباشید» فلسفه این کار را با جزئیات شرح می‌دهد. این کتاب درواقع مانیفست دوبلی درباره خطرات مهلک و صدمه عمیقی است که دنبال کردن اخبار به صورت عادت روزانه می‌تواند در پی داشته باشد. دوبلی در این کتاب تأثیر مخرب اخبار بر سلامت فکر و قدرت تمرکز افراد را نشان می‌دهد و درباره این بحث می‌کند که این کار چگونه در بدن همچون یک سَم عمل می‌کند و افراد را از مسیر اصلی‌شان منحرف می‌کند.

نویسنده «هنر شفاف اندیشیدن» در این کتاب به شما راه و رسم یک زندگی بی‌دغدغه را بدون دنبال کردن اخبار پُرتنش روزانه می‌آموزد؛ یک زندگی با اضطراب و تنش کمتر و امید و منفعت بیشتر.

در جهان امروز که تفرقه، تحریم، محدودیت و تنش بر زندگی انسان سایه انداخته این کتاب صدایی است برای دعوت به آرامش و خردورزی بیشتر.

چیزی که مشخص است، این است که با ورود این اثر جدید از ترجمه عادل فردوسی پور، این کتاب هم مثل سه کتاب قبل با فروش و استقبال بی نظیر مردم مواجه خواهد شد، چرا که ترجمه آن توسط شخص محبوب مردم انجام شده است. ضمن اینکه برای آن‌هایی که اهل مطالعه هستتد تجربه خواندن دو کتاب قبلی رولف دوبلی که اثرات فوق العاده ای در زندگی دارد و باعث بهتر شدن روند زندگی می‌شود، ثابت کرده است که قطعاً کتاب جدید هم شایسته خریده شدن و خوانده شدن است.

گفتنی است این کتاب جدید از اسم کامل کتاب گرفته تا زمان دقیق ورود به بازار برای فروش و برخی جزئیات دیگر هنوز مشخص نیست. به همین خاطر عادل فردوسی پور ترجیح می‌دهد کمی صبر کند تا جزئیات کتاب کامل مشخص شود و بعد رسمی اعلام شود.

کد خبر 423553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.