۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
۱۳۷ در هفته ای که گذشت

شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، هشت هزار و ۴۸۷ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند تا درخواست‌ها و پیشنهادات خود را با کارشناسان این اداره در میان بگذارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، از مجموع تماس‌های واصل شده سه هزار و ۸۶۷ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۵.۵ درصد، ۵۱۱ تماس مربوط به معاونت عمران معادل شش درصد و ۹۹ مورد نیز ترافیکی شامل ۱.۱ درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

این گزارش حاکی است ۹۴۹ مورد از تماس‌های شهروندان مربوط به مواردی همچون موارد مرتبط با ساخت و ساز غیرمجاز، ترکیدگی و باز ماندن والو فضای سبز، سد معبر، رفع خطر و آلودگی توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۳ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، هفت هزار و ۳۰۸ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته سه هزار و ۷۲۶ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به نحوه فعالیت خودروها و ایستگاه‌های بازیافت، شماره تلفن‌های مورد نیاز شهروندان، اطلاعات مناطق ۱۵ گانه شهر را به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 423535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.