سامانه شهروند سپاری شهرداری یزد راه اندازی می‌شود

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد گفت: سامانه شهروندسپاری شهرداری یزد با قابلیت ارائه خدمات غیرحضوری در حوزه شهرسازی بزودی راه اندازی می‌شود.

مجید بیکی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای سیاست‌ها و اهداف کلان شهرداری یزد و با محوریت واحد شهرسازی سازمان فاوا و معاونت شهرسازی، سامانه شهروند سپاری راه اندازی می‌شود که به عنوان شیوه‌ای نوین در استفاده از فناوری‌های روز، امکان ثبت درخواست غیرحضوری و پیگیری خدمات حوزه شهرسازی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی افزود: گام‌های مهمی در راستای راه اندازی سامانه شهروند سپاری برداشته شده و تغییرات لازم در گردش کارهای استعلام و مفاصاحساب دفترخانه، پاسخ استعلام و مفاصاحساب ادارات، پاسخ استعلام دفترچه، تمدید پروانه، پایان کار و پاسخ استعلام دفترخانه میز خدمت، همچنین جابجایی برخی از وضعیت‌ها در گردش کار ایجاد شده و در ادامه این روند تکمیل خواهد شد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد تاکید کرد: در کنار این اقدام، سامانه پیامکی اطلاع شهروندان از وضعیت پرونده خود در سامانه شهرسازی راه اندازی شده است که گردش کار پرونده را به آن‌ها اطلاع رسانی می‌کند.

بیکی تصریح کرد: با فراهم شدن پیش نیازهای راه اندازی سامانه شهروند سپاری شهرسازی در آینده‌ای نزدیک شاهد ارائه کامل خدمات غیر حضوری بر بستر وب خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسیاری از خدمات شهرداری یزد در سامانه http://esup.yazd.ir/ugp قابل دسترسی است.

کد خبر 423514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.