آخرین آمار ابتلا به کرونا در اصفهان در ۲۳ اردیبهشت

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تاکید به ابتلا و بستری ۱۰۶ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: در این بازه زمانی تعداد ۷۰ بیمار با بهبودی وضعیت جسمانی ترخیص شدند.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلایان به ویروس کرونا در طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد ۱۰۶ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

وی تصریح کرد: همین زمان خوشبختانه تعداد ۷۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ که در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان به جز کاشان و آران و بیدگل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومی بیماری ترخیص شدند و باید دوره قرنطینه را در منزل تا بهبودی کامل طی کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تاکید کرد: اکنون درمجموع تعداد ۴۶۸ نفر از بیماران کووید ۱۹ را در بیمارستان‌ها تحت مراقبت و دریافت خدمات داریم و متأسفانه از این تعداد ۱۲۶ نفر به نسبت وضعیت جسمی وخیم‌تری را دارند و این تعداد بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اظهار کرد: برای رسیدن به مرحله مهار این بیماری در استان فاصله داریم و از شهروندان تقاضا داریم رعایت بهداشت فردی را مورد توجه قرار دهند وعلاوه بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند تا بتوانیم به سیر نزولی این بیماری نفس گیر و مرحله مهار آن دست یابیم.

کد خبر 423472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.