توزیع حدود ۳۶ هزار سبد غذایی بین نیازمندان ۲۴ استان

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر از توزیع حدود ۳۶ هزار سبد غذایی از سوی داوطلبان این جمعیت بین افراد نیازمند، کم برخوردار و متاثر از آسیب‌های ناشی از شیوع کرونا در ۲۴ استان خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد نصیری با اعلام این خبر، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر از ابتدای شیوع کرونا در راستای تسکین آلام بشری ارائه خدمات حمایتی و اجتماعی به نیازمندان و آسیب پذیرترین افراد جامعه با استفاده از منابع و کمک‌های داوطلبانه خیرین و داوطلبان، اقدامات قابل توجهی برای کاهش آسیب‌های ناشی از شیوع این ویروس انجام داده است و بعد از تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر رزمایش مواسات نیز توزیع بسته‌های معیشتی بین محرومان را مدنظر قرار دادیم.

وی گفت: به منظور تأمین و توزیع این بسته‌های غذایی هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به ۲۴ استان (به هر استان ۳۰۰ میلیون تومان) پرداخته شده تا این بسته‌ها در راستای کمک به امر معیشت این افراد تهیه و در اختیار آنان قرار بگیرد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، تصریح کرد: پیش از این نیز حدود ۱۶۰ هزار سبد غذایی از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور در بین نیازمندان جامعه و بیماران صعب العلاج، زنان سرپرست خانوار یا خانواده‌های بی سرپرست، ایتام و خانواده‌های کم‌تر برخوردار حاشیه شهرها و روستاهای دورافتاده توزیع شده است.

نصیری اضافه کرد: یکی از کارهای ما در سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر این است که با کمک افراد خیر، مهرورز و داوطلب، میزان مشارکت‌های مردمی را در فعالیت‌های اجتماعی برای حمایت از افراد کم‌تر برخوردار سازماندهی کرده، افزایش داده و هدایت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در نظر داریم با انجام مأموریت‌های خود، تلاش برای تسکین آلام بشری داشته باشیم به ایرنا گفته است همچنین تأمین احترام انسان‌ها، کوشش در جهت برقراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پایدار میان ملت‌ها و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها بدون در نظر گرفتن هیچ گونه تبعیض میان آنها را به عنوان اهداف اصلی و والای جمعیت هلال احمر انجام دهیم.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تصریح کرد: در تمامی فعالیت‌های سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ارزش‌های چهارگانه خلاقیت و نوآوری، مسؤولیت پذیری، کرامت مخاطبان و توانمند سازی وجود دارد و پشتیبان ما در این مسیر مشارکت‌های مردمی و فعالیت‌های داوطلبانه مردم مهربان و نوع دوست ایران اسلامی است.

کد خبر 423468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.