۴۱۸ امامزاده اصفهان برای دریافت نذورات شماره کارت اعلام کردند

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: به‌منظور تسهیل در واریز نذورات مردمی تا زمان بازگشایی مجدد بقاع متبرکه و امامزادگان استان، شماره کارت‌های ۴۱۸ بقعه متبرکه و امامزاده استان اصفهان اعلام شد.

به گزارش ایمنا، ولی الله روان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و بسته بودن بقاع متبرکه برخی شهروندان، زائران و مجاوران بقاع متبرکه متقاضی ایجاد راهکاری برای واریز نذورات خود به‌حساب بقاع متبرکه بودند که پس از انعکاس مطالبات مردمی به سازمان، مذاکراتی از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه با بانک ملی صورت گرفت و منجر به ایجاد شماره کارت‌های بقاع متبرکه در سطح کشور شد.

وی تصریح کرد: بعضاً مشاهده می‌شود برخی از زائران و مجاوران در هنگام اهدای نذورات خود به بقاع متبرکه تأکید دارند که نذوراتشان در زمینه‌ای خاص هزینه شود به همین منظور برای هر امامزاده چهار شماره کارت برای نذورات بخش عمران، حقوق خدام، مصرفی و انرژی و ضریح اعلام شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی این اداره کل، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: بقاع متبرکه و امامزادگان پناهگاهی امن برای همه مؤمنین و خداجویان است و همواره و تحت هر شرایطی به ایفای نقش در جامعه پرداخته و نذورات مردمی در راستای ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی هزینه می‌شود.

کد خبر 423398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.