احداث پارکینگ خودروهای سنگین در شاهرود

شهردار شاهرود گفت: با واگذاری ۳۰ هکتار زمین در شرق شاهرود به شهرداری این شهر، مجموعه خدماتی و پارکینگ خودروهای سنگین در حاشیه کمربندی جاده مشهد ایجاد می شود.

به گزارش ایمنا، علیرضا حاجی محمدعلی اظهار کرد: این طرح می‌تواند سبب نظم دهی مبادلات کالا شده و عرصه را برای بهبود وضعیت حمل و نقل استانی و فرا استانی فراهم کند.

وی از توافق شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی برای صدور پایان کار واحدهای مسکن مهر خبر داد و گفت: با جدیت فرمانداری، شهرداری و راه و شهرسازی در گره گشایی از مشکلات در سایه همدلی و همگرایی مسئولان، مشکل چند ساله شهرک‌های کوثر و فدک رفع می‌شود و با تحویل محوطه شهرک‌ها توسط راه و شهرسازی، ارائه خدمات شهرداری به ساکنان این شهرک‌ها را شاهد خواهیم بود.

شهردار شاهرود با اشاره به خروج پادگان ارتش از داخل شهر نیز اظهار کرد: پیرو دستور مقام معظم رهبری همه پادگان‌ها پس از طی مراحل قانونی باید از شهرها خارج شوند و در شاهرود نیز با پیگیری فرماندار شهرستان و استاندار و همکاری فرماندهان ارتش این طرح به تصویب رسیده است، اما انتقال در چند مرحله انجام می‌شود.

حاجی محمدعلی یادآور شد: باید تفاهم نامه‌هایی میان ارتش، راه و شهرسازی و شهرداری تنظیم شود تا بتوان متناسب با خیابان‌های اطراف پادگان و به فراخور نیاز مردم کاربری‌های خاصی را برای این عرصه در نظر گرفت.

وی به انتقال بخش اداری شهرداری به مجموعه البرز شرقی نیز اشاره و تصریح کرد: علاوه بر مجموعه ورزشی، فضای سبز و زمین‌هایی در شمال، شمال شرق و بخش مرکزی البرز شرقی نیز در اختیار شهرداری است که با انجام طراحی ساختمان جدید شهرداری به زودی مناقصه آن انجام خواهد شد و می‌توان در ماه‌های آینده شاهد انتقال شهرداری به این بخش از شهر بود.

حاجی محمدعلی اضافه کرد: علاوه بر این، دیوار بخشی از ملک که متعلق به شهرداری است برداشته می‌شود تا مردم از محوطه ساختمان شهرداری نیز به عنوان فضای تفریحی و بوستان بهره مند شوند.

وی افزود: ساختمان کنونی شهرداری شاهرود نیز تخریب می‌شود تا در فضای متراکم ساختمانی شهر تبدیل به بوستانی زیبا برای استفاده مردم شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 423397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.