مسی فوق العاده است، اما مارادونا از دنیای دیگری است

مدافع سابق تیم ملی ایتالیا و رئال مادرید اعتقاد دارد که مارادونا بازیکن بی نظیری در تاریخ فوتبال است و نمی توان مسی را با او مقایسه کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، "فابیو کاناوارو" ستاره سابق تیم‌های رئال مادرید و یوونتوس در آخرین صحبت‌های خود از تمایل زیادش به تماشای بازی اینیستا صحبت کرده است.

وی با تحسین از عملکرد هافبک سابق بارسلونا گفت: درست است که همه به بازی مسی در بارسلونا توجه می‌کنند اما برای من بازی اینیستا جذابیت بیشتری دارد و من همیشه او را دنبال می‌کردم. به نظر من او یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال است.

کاناوارو ادامه داد: او بازیکن حرفه ای و توانمندی است و در کنار آن بسیار متواضع است. واقعاً نمی‌توان بازی بارسلونا را نگاه کرد و به اینیستا علاقه مند نشد.

تنها مدافع برنده توپ طلا در ادامه صحبت‌هایش به تمجید از مسی پرداخت و او را یکی از برترین بازیکن‌های عصر خودش نامید: من برای مسی احترام زیادی قائلم و فکر می‌کنم او یکی از بهترین بازیکن‌های عصر خودش است. البته مارادونا با مسی تفاوت دارد چراکه فوتبال قدیم با فوتبال کنونی نیز تفاوت دارد.

وی در پایان مجدداً به ستایش از مارادونا پرداخت و تصریح کرد: مسی فوق العاده است، اما مارادونا از دنیای دیگری است. من هیچگاه او را با بازیکن دیگری مقایسه نمی‌کنم. فکر می‌کنم که او نه تنها یکی از بهترین‌ها بلکه در واقع بهترین بازیکن تاریخ است. من هیچوقت بازی پله را ندیده ام اما برای هفت سال فرصت دیدن بازی مارادونا را داشتم و می دانم که او بی نظیر است.

کد خبر 423385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.