محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در اصفهان اعلام شد

رئیس پلیس راهور استان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در اصفهان را تشریح کرد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا به اعمال محدودیت‌ها و پوشش‌های ترافیکی برگزاری مراسم شب‌های قدر در محل‌های اعلامی از جانب ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا اشاره و اظهار کرد: از ساعت ۲۰ شب‌های قدر تا پایان مراسم توقف و تردد هرنوع وسیله نقلیه در شهر اصفهان از میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا و همچنین از سمت میدان بسیج به سمت گلستان شهدا ممنوع است.

وی ادامه داد: در صورت ازدحام جمعیت محدودیت‌های مذکور در رینگ‌های بعدی از خروجی بزرگراه همت به سمت گلستان شهدا، چهار راه فرایبورگ و تقاطع سپهسالار اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه توقف وسایل نقلیه از جمله خودرو و موتورسیکلت در مقابل درهای ورودی و پیاده روهای گلستان شهدا و سایر محل‌های تعیین شده ممنوع است، افزود: پارکینگ جنب گلستان شهدا (ضلع شرقی) و رو بروی آن برای پارک موتورسیکلت‌ها پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان از توقف خودرو به صورت دوبل در معابر و بزرگراه‌ها به سمت گلستان شهدا و سایر محل‌های در نظر گرفته شده خودداری کنند.

سرهنگ محمدی یادآور شد: با توجه به حضور حداکثری نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی استان در مناطق مختلف شهری و محل‌های تعیین شده از شهروندان درخواست می‌شود برای روان‌سازی ترافیک بیشترین همکاری را با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح استان داشته باشند.

وی گفت: با هماهنگی‌های شده در شب‌های قدر پارکینگ‌های محدوده مرکزی شهر به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار داده می‌شود تا بی نظمی ترافیکی را در خیابان‌های شهر به دلیل پارک‌های غیر مجاز شاهد نباشیم.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از شهروندان خواست با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده، از توقف‌های غیر مجاز در حاشیه معابر و پیرامون منازل شهروندان و ایجاد مزاحمت برای آنها خودداری کنند.

کد خبر 423365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.