آغاز عملیات اجرایی پروژه مسیر BRT خیابان هشت بهشت

مدیرکل امور اجرایی ترافیک شهر اصفهان گفت: پروژه روسازی مسیر BRT خیابان هشت بهشت حدفاصل خیابان نشاط تا چهارراه پیروزی از تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز شده است.

مسعود بنده‌خدا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه روسازی مسیر BRT خیابان هشت بهشت در مناطق سه و چهار به طول سه کیلومتر راه‌اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: این خط شامل ۱۰ ایستگاه است که پنج ایستگاه در منطقه سه و پنج ایستگاه دیگر در منطقه چهار احداث می‌شود.

مدیرکل امور اجرایی ترافیک شهر اصفهان افزود: برای خط سامانه اتوبوس تندرو خیابان هشت بهشت که جزئی از طرح BRT آتشگاه _ هشت بهشت است، هفت میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده و تا پایان شهریورماه ماه تکمیل می‌شود.

وی در خصوص پروژه BRT خیابان عبدالرزاق گفت: این طرح از ۲۴ شهریور ماه سال جاری آغاز شده که با تکمیل این خط مسیر ارغوانیه از خیابان‌های جی، ولی‌عصر (عج)، عبدالرزاق و مسجد سید به پایانه صمدیه وصل می‌شود.

بنده خدا با بیان اینکه این خط در مناطق سه و یک به طول چهار کیلومتر راه اندازی خواهد شد، گفت: این خط شامل هشت ایستگاه است که دو ایستگاه در منطقه سه و شش ایستگاه دیگر در منطقه یک احداث می شود.

وی خاطرنشان کرد: خط BRT خیابان عبدالرزاق که تکمیل کننده خط سه BRT شهر اصفهان است، با هزینه یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان مراحل پایانی را طی می‌کند.

کد خبر 423351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.