۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
جمع‌آوری ۵۰ قلاده سگ در منجیل

شهردار منجیل گفت: ۵۰ قلاده سگ بلاصاحب که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کردند توسط واحد خدمات شهری شهرداری جمع آوری شدند.

بابک خیر زاده در گفت‌وگو خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون شهرداری منجیل در چندین مرحله به وسیله آمپول بیهوشی ۵۰ قلاده سگ بلا صاحب را در سطح این شهر زنده گیری کرده و آنها را پس از رفع شدن اثر داروی بیهوشی برای نگهداری در یک مکان مناسب به یک حامی و دوستدار حیوانات تحویل داده است.

وی افزود: زنده گیری سگ‌های بلاصاحب به وسیله آمپول بیهوشی یکی از بهترین و کم‌خطرترین راه‌های جمع آوری سگ‌ها است که بدون کوچک‌ترین آسیبی به حیوان انجام می‌شود و شهرداری منجیل این اقدام را در راستای تامین امنیت روانی شهروندان در دستور کار قرار داده است.

شهردار منجیل سگ‌های بلاصاحب را یکی از مشکلات و چالش‌های اصلی مدیریت شهری دانست و افزود: در این رابطه با مسئولان و دستگاه‌های مرتبط و گروه حامی حیوانات در شهرستان رودبار جلسات متعددی برگزار کردیم که امیدواریم با همت مسئولان این مشکل در شهرستان رفع شود.

خیر زاده تصریح کرد: متأسفانه گاهی مشاهده می‌شود که افرادی در شهرها و استان‌های همجوار پس از جمع آوری سگ‌های بلاصاحب آنها را شبانه با خودروهای باری حمل و در شهرهای همجوار رهاسازی می‌کنند، که باید تدبیری مناسب از سوی مسئولان استانی و شهرستانی برای رفع این معضل اندیشیده شود و با کنترل مبادی ورودی از ورود خودروهای حامل سگ‌ها به داخل شهرها جلوگیری شود.

خیرزاده با تاکید بر اینکه شهرداری منجیل برای جلب رضایت شهروندان همواره تلاش می‌کند، اضافه کرد: شهرداری چند بازه زمانی جمع آوری و عقیم سازی سگ‌های بلا صاحب در سطح شهر منجیل در برنامه کاری خود دارد.

به گزارش ایمنا، شهر منجیل از توابع شهرستان رودبار محسوب می‌شود و در ۷۵ کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 423341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    0 0
    دستشون دردنکنه.سگ حیوان خطرناکی است . اصلانباید نزدک ادمهاباشه