اجرای ۱۳ پروژه بزرگ عمرانی در منطقه ۱۴

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از اجرای ۱۳ پروژه بزرگ عمرانی در این منطقه طی سال جاری خبر داد و گفت: عملیات اجرایی دو ورزشگاه رستم در محله ارزنان و سهراب در محله عمان سامانی تا عید سعید فطر به پایان می‌رسد و بهره‌برداری می‌شود.

علی شمسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح خیابان آیت الله غفاری به مساحت حدود ۸۰۰۰ متر مربع با مبلغ اولیه پیمان ۱۰۰ میلیارد ریال مهرماه امسال آغاز خواهد شد.

وی افزود: مهرماه سال جاری به منظور تکریم ارباب رجوع و همچنین ایجاد محیطی بهتر برای پاسخگویی به شهروندان احداث ساختمان اداری منطقه با مبلغ اولیه پیمان ۳۰ میلیارد ریال با ۱۵۰۰ متر زیربنا کلید می‌خورد.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان احداث مرکز مهارت افزایی بانوان را از دیگر پروژه‌های این منطقه در سال ۹۹ عنوان کرد و گفت: این پروژه با ۱۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیر بنا و مبلغ اولیه پیمان ۳۰ میلیارد ریال دی ماه ۹۹ اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: تملک و مشارکت در پایانه شمال شرق با مبلغ اولیه ۴۵ میلیارد ریال به مساحت حدود ۲۹ هزار مترمربع از دی ماه امسال آغاز خواهد شد.

شمسی با بیان اینکه احداث مجموعه ورزشی فرهنگی و پارکینگ با اعتبار پیش بینی شده ۲۰ میلیارد ریال در زمینی به وسعت دو هزار مترمربع در دستور کار قرار گرفته است، گفت: عملیات اجرایی این پروژه از آذرماه امسال استارت می‌خورد.

وی ادامه داد: احداث منبع آب با حجم ۹۰ هزار متر مکعب و مبلغ اولیه پیمان ۲۰ میلیارد ریال، احداث فرهنگسرا با مبلغ اولیه ۲۰ میلیارد ریال در زمینی به وسعت ۱۳۰۰ متر مربع زیر بنا، احداث سرویس بهداشتی با مبلغ اولیه پیمان دو میلیارد ریال با مساحت ۵۰ متر مربع از دیگر پروژه‌های منطقه ۱۴ در سال ۹۹ است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: جهت آسایش و آرامش شهروندان پیاده روهای خیابان لاله شمالی و خیابان‌های جانبی آن با مبلغ اولیه پیمان پنج میلیارد ریال از مردادماه امسال مناسب سازی می‌شود.

وی ادامه داد: ساماندهی مادی بی‌سیم با مبلغ اولیه پنج میلیارد ریال اعتبار به مساحت ۸۵۰ متر طول از آذرماه سال‌جاری آغاز می‌شود.

شمسی دیگر پروژه‌های منطقه را شامل پیاده‌روسازی خیابان‌های عاشق اصفهانی شرقی و غربی با پنج میلیارد ریال اعتبار و با مساحت ۹۶۰۰ متر مربع، پیاده رو سازی و اصلاح کندروی اتوبان چمران با مبلغ اولیه پیمان پنج میلیارد ریال و مساحت حدود شش هزار متر عنوان کرد و گفت: خیابان آسمان و تابان به طول شش کیلومتر در ۲۵ اسفند ۹۸ به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت غیر رسمی افتتاح شد.

وی اظهار کرد: عملیات اجرایی دو ورزشگاه رستم با هزینه ۷۰ میلیارد ریال در محله ارزنان و ورزشگاه سهراب در محله عمان سامانی با هزینه ۴۰ میلیارد ریال تا عید فطر به پایان می‌رسد و بهره‌برداری می‌شود.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه‌های ستاد پیشگیری کرونا، تصریح کرد: این منطقه، در ایام پیشگیری از شیوع ویروس کرونا روزانه در سه نوبت تمامی معابر و مکان‌های سطح منطقه را ضدعفونی و با اطلاع رسانی‌های وسیع نسبت به آگاه‌سازی مردم اقدام کرده است؛ همچنین این منطقه تعداد بیش از ۱۰ هزار بسته بهداشتی را در محله‌های کم برخوردار توزیع کرد.

کد خبر 423331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.