رونمایی از فرآیندهای توسعه خدمات غیرحضوری نظام مهندسی در یزد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: فرآیندهای توسعه خدمات غیرحضوری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد رونمایی شد.

‌مهدی سالاری در گفت وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه چرخه ساخت و ساز در شهر یزد با عیوب زیادی همراه است و شاهد حجم بالایی از ساخت و سازهای غیرمجاز هستیم، اظهار کرد: این سازمان توانسته با پشتیبانی معاونت امور عمرانی استانداری و همراهی اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری یزد، موانع اصلی را شناسایی و درخصوص رفع آنها تصمیم گیری کند.

وی شرط استقبال مردم از فرآیند قانونی ساخت و ساز را اهتمام هر یک از این دستگاه‌ها به انجام صحیح تکالیف و وظایف محوله دانست و افزود: این امر جز با شفاف سازی و پاسخگویی صحیح و بموقع، امکانپذیر نیست.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به سرمایه گذاری‌های قابل توجه سازمان در زمینه سامانه‌های دیجیتال و توسعه خدمات غیرحضوری به خصوص در شرایط شیوع کرونا تاکید کرد: برخی از این خدمات برای مهندسین و اعضای سازمان و برخی دیگر برای مردم طراحی و ارائه می‌شود تا ضمن کاهش ترددهای غیرضروری، هزینه‌ها کاهش یافته و سرعت ارائه خدمات افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: این اقدامات و سامانه‌های دیجیتال در برخی بخش‌ها عملیاتی شده و خدمات به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود و امیدواریم، بخش‌های دیگر آن نیز از امروز عملیاتی شود و بتوانیم خدمات ارزنده‌ای را با کمترین هزینه و سرعتی بالاتر به مهندسین و مردم ارائه دهیم.

کد خبر 423325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.