مجموعه اقدامات شهرداری اصفهان برای حمایت از زندانیان

شهردار اصفهان اقدامات شهرداری اصفهان در حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا، قدرت‌الله نوروزی، شهردار اصفهان در برنامه تلویزیونی "یک شهر ضیافت" ماه مبارک رمضان ویژه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در خصوص اقدامات شهرداری اصفهان در حمایت از زندانیان و خانواده زندانیان گفت: شهرداری بر اساس مسئولیت اجتماعی خود حمایت های زیادی کرده تا رفاهیات مطلوبی به زندانیان برسد و در شرایطی که زندانیان آزادی خود را از دست داده اند امکانات دیگر را از دست ندهند. 

وی ادامه داد: در بازدید از زندان متوجه شدیم، سالن_ملاقات برای ملاقات زندانیان با خانواده هایشان در حال احداث است که شهرداری برای تکمیل این سالن یکصد میلیون تومان هزینه اختصاص داد و حمایت کرد.

شهردار اصفهان گفت: یک قطعه زمین پروانه دار از سوی شهرداری با حفظ مالکیت، به ستاد_دیه اصفهان اختصاص داده شد که تقریبا یک میلیارد تومان در این خصوص هزینه شد و امروز این مکان فرصت بسیار خوبی برای استفاده سازمان زندان ها است.

نوروزی اظهار کرد: به این نتیجه رسیدیم که زندان اصفهان نیاز به ایستگاه آتش_نشانی دارد که در این جهت هم اقدام کردیم. چند دستگاه اتوبوس از سوی شهرداری برای حمل زندانیان در اختیار اداره کل زندان ها قرار گرفت.

وی گفت: امسال لایحه ای را به شورای شهر تقدیم کردیم تا بر اساس قول سال گذشته، محل مناسبی را در اختیار انجمن_حمایت از زندانیان قرار دهیم چراکه این انجمن نقش بسیار مؤثری در حمایت از زندانیان و خانواده های آنها ایفا می کند.  

شهردار اصفهان گفت: امسال هم برای آزادی_زندانیان که برای تعهدات مالی و بدهی در زندان به سر می برند و از زندانیان جرائم غیرعمد هستند، مبلغ ٣۵٠ میلیون تومان کمک در قالب لایحه به شورای شهر تقدیم شد و مورد تصویب قرار گرفت.

نوروزی افزود: طی ١٢ ماه ٣۶ هزار زندانی را در ١۵ منطقه شهر به کار گرفته و از خدمات آنها استفاده می کنیم. در ایام عید برای رنگ آمیزی نرده ها، جداول و ... از توان زندانیان استفاده می کنیم که این اقدام، کمکی در راستای اشتغالزایی و مهارت آموزی زندانیان است.

کد خبر 423297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.