استقرار میز خدمت در منطقه ۷/ جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان از استقرار میز خدمت در این منطقه خبر داد و گفت: استقرار میز خدمت از تضییع حقوق مراجعان در شهرداری جلوگیری می‌کند.

علی اصغر شاطوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با بیان ضرورت استقرار میزهای خدمت در شهرداری، اظهار کرد: میز خدمت باعث تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات بهتر به شهروندان می‌شود.

وی با اشاره به تاکید شهردار اصفهان در خصوص استقرار میز خدمت در مناطق، ادامه داد: این طرح از اواخر سال گذشته در منطقه هفت اجرا شده و کارشناسان مسلط به حوزه‌های مختلف شهری در میزهای خدمت پاسخگوی شهروندان هستند.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه با تمهیدات شهرداری، شهروندان می‌توانند تقاضاها، پیگیری‌ها و دریافت خدمات را از طریق سامانه الکترونیکی طراحی شده انجام دهند، افزود: در همین راستا شهروندان برای کاهش مراجعات و پیگیری درخواست‌های خود می‌توانند به سامانه ارائه خدمات الکترونیکی شهرداری اصفهان مراجعه کنند.

شاطوری با اشاره به پروتکل‌های بهداشتی جاری در این منطقه و لزوم ارتباط کمتر شهروندان با محیط‌های اداری و کارکنان، گفت: در همین راستا شهروندان منطقه هفت با مراجعه به آدرس my.isfahan.ir و دریافت کد رهگیری می‌توانند درخواست‌های خود را به صورت الکترونیکی ثبت و پیگیری کنند.

وی افزود: در این سامانه امکان بارگزاری مدارک مورد نیاز در صورت لزوم هم فراهم شده و کارکنان شهرداری در تمام بخش‌ها موظف به بررسی و رسیدگی به درخواست‌های ارسال شده از سوی شهروندان هستند.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه استقرار میز خدمت از تضییع حقوق مراجعان در شهرداری جلوگیری می‌کند، گفت: میزهای خدمت باعث سهولت انجام کارها و مطالبات شده و شهروندان با مراجعه به میز خدمت در کمترین زمان ممکن با ارائه مدارک و مستندات می‌توانند امور را با سهولت پیگیری کنند.

کد خبر 423266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.