به گزارش ایمنا، سعید رحمانی اظهار کرد: در سال گذشته، پنج هزار و ۱۱۳ تماس شهروندان مربوط به شهرداری منطقه یک بوده که به این منطقه ارجاع شد.
وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۳۵۹ مورد از تماسها توسط کارشناسان سامانه ۱۳۷ راهنمایی شد، افزود: با پیگیری سامانه ۱۳۷، ۱۵۶۱ مورد از درخواستهای شهروندان رسیدگی شد و اقدام لازم صورت گرفت و دو هزار و ۱۰۱ مورد آنها با راهنمایی کارشناسان شهرداری منطقه یک، اطلاعرسانی شد.
مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین اضافه کرد: ۹۲ درخواست که نیاز به بررسی بیشتر داشت، در اولویت برنامههای آتی این منطقه قرار گرفته است.
رحمانی گفت: یک هزار و ۸۶۶ تماس، مربوط به اجراییات منطقه یک شهرداری قزوین بود که بیشترین تعداد تماس را به خود اختصاص داد.
نظر شما