ارجاع بیش از ۵ هزار مطالبه شهروندی به منطقه یک

مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین از پاسخگویی به پنج هزار و ۱۱۳ تماس شهروندان در سال ۹۸ و ارجاع آن به شهرداری منطقه یک خبر داد.

به گزارش ایمنا، سعید رحمانی اظهار کرد: در سال گذشته، پنج هزار و ۱۱۳ تماس شهروندان مربوط به شهرداری منطقه یک بوده که به این منطقه ارجاع شد.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۳۵۹ مورد از تماس‌ها توسط کارشناسان سامانه ۱۳۷ راهنمایی شد، افزود: با پیگیری سامانه ۱۳۷، ۱۵۶۱ مورد از درخواست‌های شهروندان رسیدگی شد و اقدام لازم صورت گرفت و دو هزار و ۱۰۱ مورد آنها با راهنمایی کارشناسان شهرداری منطقه یک، اطلاع‌رسانی شد.

مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین اضافه کرد: ۹۲ درخواست که نیاز به بررسی بیشتر داشت، در اولویت برنامه‌های آتی این منطقه قرار گرفته است.

رحمانی گفت: یک هزار و ۸۶۶ تماس، مربوط به اجراییات منطقه یک شهرداری قزوین بود که بیشترین تعداد تماس را به خود اختصاص داد.

کد خبر 423265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.