۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
احداث دوربرگران کمربندی آبیدر

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران گفت: احداث دوربرگردان به طرف تقاطع کوسه هجیج در کمربندی آبیدر با گردش به سمت چپ به طرف جاده حسن‌آباد و مسدود کردن دوربرگردان قبلی و ورودی مسدود شده شهرک آبیدر با عرض مناسب در حال انجام است.

به گزارش ایمنا، عابدین لطفی اظهار کرد: احداث دوربرگردان در کمربندی آبیدر براساس مصوبه شورای ترافیک صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: احداث دوربرگردان، سرعت کاه و نصب تابلو علائم راهنمایی و رانندگی بر اساس مصوبه شورای ترافیک توسط شهرداری‌ها در سطح شهرها اجرا خواهد شد.

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران گفت: شهرداری موظف است مصوبات شورای ترافیک را با نظارت پلیس راهور در معابر شهری اجرا کند.

لطفی گفت: با توجه به اینکه اغلب ساکنان شهرک بهاران جهت عزیمت به شهرک بهاران از داخل کوچه‌های شهرک آبیدر تردد می‌کنند و همین امر هم باعث برخی حوادث و تصادفات در این شهرک شده بود.

وی افزود: با توجه درخواست ساکنان شهرک آبیدر در خصوص رفع مشکلات این شهرک موضوع در شورای ترافیک استان مورد بررسی قرار گرفت و بازدیدی هم از این مسیر صورت گرفت.

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران گفت: براساس بند ۵ مصوبه شورای هماهنگ ترافیک استان مقرر شد این شهرداری نسب به احداث دوربرگردان به طرف تقاطع کوسه هجیج در کمربندی آبیدر با گردش به سمت چپ به طرف جاده حسن‌آباد اقدام کنند و همچنین نسبت به مسدود کردن دوربرگردان قبلی اقدام کنند.

لطفی عنوان کرد: بر اساس این مصوبه مقرر شد که شهرداری نسبت به بازگشایی دوربرگردان مسدود شده شهرک آبیدر با عرض مناسب اقدام کنند.

کد خبر 423258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.