بهره‌برداری از ایستگاه شماره ۲۶ آتش نشانی اصفهان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ایستگاه شماره ۲۶ این سازمان در سیتی سنتر اصفهان در حال تجهیز است و تا اوایل خردادماه سال جاری بهره‌برداری می‌شود.

آتشپاد محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در سال جاری احداث پنج ایستگاه آتش‌نشانی در مناطق یک، ناژوان، ۱۴، خانه اصفهان و سیتی سنتر در دستور کار این سازمان قرار دارد.

وی تصریح کرد: سقف دوم ایستگاه خیابان آیت الله غفاری در منطقه ۱۴ احداث شده و عملیات سفت کاری آن در حال اتمام است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سقف دوم ایستگاه چهارباغ در منطقه یک احداث شده است، افزود: ایستگاه چهارباغ و ایستگاه خیابان آیت الله غفاری تا پایان سال بهره برداری می‌شود.

وی ادامه داد: مراحل آماده سازی و تحویل زمین ایستگاه ناژوان در مراحل نهایی است و به زودی کلنگ زنی آن انجام می‌شود.

آتشپاد گلابی گفت: نصب۱۵۰ عدد شیر هیدرانت در مناطق ۱۵ گانه شهرداری، بهره‌برداری از تعدادی ایستگاه آتش نشانی از جمله برنامه‌های سال جاری این سازمان است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۰ دستگاه خودروی ایسوزو که قرارداد نصب کاربری و تکمیل آنها بسته شده، در حال تجهیز است و به زودی به تجهیزات این سازمان اضافه خواهد شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه قراردادهای تکمیل تجهیزات مورد نیاز آتش‌نشانان به ارزش ۱۷۶ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال با شرکت‌ها و پیمانکاران منعقد شده است، افزود: از جمله این قراردادها کاربری‌سازی ۲۰ دستگاه ایسوزو، خرید ۵۰۰ جفت چکمه HARVIK به ارزش بیش از سه میلیارد ریال، خرید ۷۰۰ عدد هود فایر به ارزش یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال، خرید پنج دستگاه کامبی‌تولز به ارزش هفت میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، خرید ۷۰۰ جفت دستکش ESKA اتریشی به ارزش تقریبی ۱۲ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال و خرید نیم ست هیدرولیک به ارزش ۲۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال است.

کد خبر 423250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.