آغاز ثبت نام بیست و دومین دوره جشنواره جوان خوارزمی

آغاز ثبت‌نام و ارائه طرح در بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی، از سوی دبیرخانه جشنواره جوان خوارزمی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی از اردیبهشت ماه تا پایان تیرسال جاری تعیین شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، در این دوره از جشنواره جوان خوارزمی طرح‌های ارسالی در شانزده گروه تخصصی مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرد. شانزده گروه تخصصی شامل فناوری‌های شیمیایی، مکانیک، برق و کامپیوتر، هنر، معماری و شهرسازی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، عمران، مهندسی صنایع و مدیریت فناوری، مواد، متالورژی و انرژی‌های نو و زیست فناوری و علوم پایه پزشکی، محیط زیست، فناوری‌نانو، هوافضا، مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات و مکاترونیک و همچنین در پنج محور پژوهشی و فناوری شامل طرح‌ها و پژوهش‌های بنیادی، طرح‌ها و پژوهش‌های کاربردی، طرح‌های توسعه‌ای، اختراع و نوآوری است.

متقاضیان شرکت در بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره خوارزمی به نشانی "www.khwarizmi.ir" و پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره جوان خوارزمی به نشانی"http://www.irost.org/young" در قسمت سامانه جامع جشنواره‌های خوارزمی نسبت به ثبت‌نام و ارائه مشخصات فردی اقدام کرده و شناسه کاربری و کلمه عبور خود را دریافت کنند؛ ضروری است متقاضیان قبل از شروع فرآیند ثبت نام، فایل راهنمای مربوط به ثبت نام را مطالعه کنند.

آغاز ثبت نام سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی

آغاز ثبت‌نام و ارائه طرح در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی، از سوی دبیرخانه جشنواره جوان خوارزمی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران از اردیبهشت تا پایان شهریورماه ۹۹ تعیین شده است. سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نتایج تحقیقات، ارج نهادن به مقام والای پژوهشگران و نوآوران و فناوران کشور و فراهم کردن بستر مناسب برای همکاری‌های علمی در سطح جهان در سال جاری برگزار می‌شود.

طرح‌های قابل پذیرش باید در هفده گروه تخصصی شامل فناوری‌های شیمیایی، مکانیک، برق و کامپیوتر، هنر، معماری و شهرسازی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، عمران، مهندسی صنایع و مدیریت فناوری، مواد، متالورژی و انرژی‌های نو، زیست فناوری و علوم پایه پزشکی، محیط زیست، فناوری‌نانو، هوافضا، مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات، مکاترونیک و صنایع دفاعی در پنج محور پژوهشی و فناوری شامل پژوهش‌های بنیادی، پژوهش‌های کاربردی، طرح‌های توسعه‌ای، ابتکار و نوآوری به جشنواره بین‌المللی خوارزمی ارائه شود؛ از برگزیدگان دوره‌های قبل که موفق به تولید محصول در مقیاس صنعتی شده‌اند دعوت می‌شود برای ثبت نام و دریافت پرسشنامه با دبیرخانه تماس بگیرند.

متقاضیان می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی خوارزمی و با مراجعه به قسمت سامانه جامع جشنواره بین‌المللی خوارزمی نسبت به ثبت‌نام، ارائه مشخصات فردی و مستندات طرح اقدام و شناسه کاربری و کلمه عبور خود را تعریف کنند.

کد خبر 423228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.