ضدعفونی معابر و اماکن شیراز هدفمند انجام می‌شود

معاون خدمات شهری شهردار شیراز گفت: روند ضدعفونی و گندزدایی در این کلانشهر متوقف نشده بلکه هدفمند شده و همچنان توسط سازمان‌ها و مناطق شهرداری، در ساعات شب انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، محمدرضا محمدحسن‌پور در این باره اظهار کرد: شیراز یکی از شهرهای کشور بود که در راستای کمک به پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، اقداماتی را در بخش‌های مختلف مدیریت شهری سامان داد.

وی با بیان اینکه از روزهای ابتدایی اسفند سال گذشته، اقدامات لازم برای ضدعفونی اماکن و معابر شهری، اعم از اصلی و فرعی، در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شده است، گفت: یکی از اقدامات شهرداری، تأمین تجهیزات لازم برای گندزدایی و ضدعفونی شهر با استفاده از توان مهندسان و ایجاد تغییراتی در تجهیزات و ماشین‌آلات موجود بود.

معاون خدمات شهری شهردار شیراز با اشاره به تداوم فعالیت پاکبانان و انجام نظافت کامل شهری در ایامی که طرح فاصله گذاری اجتماعی اجرایی شده است، گفت: در این ایام، کار نظافت و پاکیزه سازی شهر، بدون هیچ خللی اجرایی شده و تداوم داشته است.

وی با اشاره به روند متفاوت ضدعفونی و گندزدایی کلانشهر شیراز براساس پروتکل‌های بهداشتی اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: عملیات ضدعفونی در این کلانشهر اگرچه همانند سابق در جریان است، اما به دلیل بازگشایی محدود مراکز و مجامع عمومی به دلیل ماندگاری و پایداری بیشتر، ضدعفونی‌ها شبانه انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم تداوم حضور کارکنان شهرداری خصوصاً در بخش خدمات شهری، خوشبختانه به دلیل ارائه آموزش‌های لازم، توزیع اقلام بهداشتی و انجام مراقبت‌ها و پایش‌های لازم و مستمر، تاکنون هیچ موردی از ابتلای پاکبانان و پارکبانان به ویروس کووید ۱۹ گزارش نشده است.

کد خبر 423223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.