۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
شعر حاج رضایی برای فردوسی پور

کارشناس و پیشکسوت ورزشی فوتبال کشورمان حمایت جالبی را از چهره مشهور رسانه ملی انجام داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یک سالی می‌شود که برنامه نود و عادل فردوسی پور از شبکه سه سیما به دلایل نا معلومی و بدون کوچک‌ترین توضیحی کنار گذاشته اند.

در این مدت چهره‌های مشهور کشورمان در برنامه‌های صدا و سیما و فضای مجازی از فردوسی پور حمایت کرده و برای غیبت او ابراز دلتنگی کردند.

در این میان امیر حاج رضایی پیشکسوت و کارشناس فوتبال کشورمان هم در گفت و گویی که در فضای مجازی داشته برای عادل فردوسی پور ابزار دلتنگی کرد و گفت: عادل انسان فرزانه‌ای است که مثل آب جاری است، او در مسیر خودش همه را سیراب می‌کرد، بدون هیچ چشم داشتی و این فوق العاده با ارزش است.

حاج رضایی ادامه داد: عادل می‌داند که من چه عشقی به او دارم و چیزی ندارم که به او تقدیم کنم. نشستم با خودم فکر کردم حالا که او از عشقش (فوتبال) دور است، چه چیزی به او بدهم، چه کاری برای او انجام دهم. همه ما می‌دانیم او چه عشقی به فوتبال می‌ورزد. من بخشی از یک شعر را انتخاب کردم که دوست دارم به عادل تقدیم کنم: " نامه‌ام باید کوتاه باشد، ساده باشد، بی حرفی از ابهام. از نو برائت می‌نویسم. حال همه ما خوب است اما تو باور نکن. "

کارشناس ورزشی فوتبال کشورمان افزود: این چند خط را برای عادل فردوسی پور عزیز نوشتم، که دلتنگش هستم. خیلی‌ها مثل من دلتنگ چهره محبوبشان هستند، امیدوارم روزی او برگردد. این نیاز جامعه است. او چهره پاک و مردمی است.

کد خبر 423220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.