۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
"دیزنی لند" شانگهای بازگشایی شد

"دیزنی لند" شهر شانگهای کشور چین با کمتر از ۳۰ درصد از ظرفیت خود از امروز بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از هالیوود ریپورتر، پس از سه ماه تعطیلی بزرگترین مرکز تفریحی شرکت "والت دیزنی" در آسیا بازگشایی شد. بلیط‌های "دیزنی لند" شانگهای برای امروز (دوشنبه ۱۱ ماه می) سه روز پیش به پیش فروش گذاشته شد و در عرض چند دقیقه به فروش رفت.

یک گروه ۲۰۰ نفره اولین افراد خوش شانسی هستند که می‌توانند ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح روز دوشنبه وارد این سرزمین جادویی شوند. بازدیدکنندگان تنها در ساعات مشخصی که بر روی بلیط درج شده اجازه دارند وارد این مرکز تفریحی شوند و از آن لذت ببرند. در هر سری بازدید چیزی در حدود کمتر از ۳۰ درصد از ظرفیت مجموعه اجازه وارد شده به آن را دارند.

دیزنی هفته گذشته اعلام کرد که دیزنی لند شانگهای اولین مرکز این شرکت خواهد بود که به صورت آنلاین ارائه خدمت خواهد کرد و درب‌های باز خواهد شد. اما دولت چین از دیزنی خواست که این مرکز با کمتر از ۳۰ درصد از ظرفیت خود یا ۲۴ هزار نفر فعالیت داشته باشد. بدین ترتیب پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل رعایت خواهد شد و کارمندان دیزنی نیز از خطرات احتمالی در امان خواهند بود.

طبق اعلام دیزنی این رقم طی هفته‌ها و با کسب تجربه افزایش خواهد یافت و به مرور بازدید کنندگان بیشتری می‌توانند به مرکز تفریحی دیزنی در شانگهای بروند. دیزنی پیش از بازگشایی پروتکل‌هایی نظیر رعایت فاصله اجتماعی در صف‌ها و الزام به استفاده از ماسک را اعمال کرده بود.

جو اسکات، رئیس مرکز دیزنی در شانگهای درباره این باره گفته: "پس از بازگشایی هتل‌های دیزنی در شانگهای و چند مرکز دیگر در ابتدای ماه می، تصمیم برای بازگشایی "دیزنی لند" شانگهای گرفته شد. "

از ابتدای شیوع ویروس کرونا شرکت والت دیزنی با ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار ضرر مواجه شد. با این حال پارک‌های موضوعی دیزنی در هنگ کنگ، ژاپن، اروپا و آمریکا همچنان تعطیل است و شانگهای به عنوان اولین مرکز تفریحی دیزنی درهای خود را باز کرده است.

کد خبر 423210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.