نظارت ۱۰۰ بازرس بر عملکرد ناوگان‌ تاکسیرانی مشهد در شب‌های قدر

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از از آماده باش این سازمان در شب‌های قدر خبر داد و گفت: یکصد بازرس بر عملکرد ناوگان‌ تاکسیرانی مشهد در شب‌های قدر نظارت خواهند کرد.

احمد محبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد برای خدمات‌رسانی در شب‌های قدر آمادگی کامل دارد.

وی تصریح کرد: شبکه‌های تاکسی بی‌سیم مشهد در لیالی قدر به حالت آماده باش قرار دارند، همچنین در خیابان‌های تعیین شده برای برگزاری مراسم شب‌های احیا نیز ون‌های تاکسیرانی مستقر شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از تجهیز و مناسب سازی ۵۱ دستگاه تاکسی ویژه استفاده توانیابان خبر داد و افزود: در راستای تسهیل در رفت و آمد توان یابان در سطح شهر و ایجاد بستر مناسب استفاده این افراد از حمل و نقل عمومی تجهیز و مناسب سازی ۵۱ دستگاه تاکسی در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: برای تشویق توانیابان جهت استفاده از حمل و نقل عمومی، با تصویب شورای اسلامی شهر ۵۰ درصد کرایه استفاده از این ناوگان توسط مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

محبی ادامه داد: علاوه بر این ۱۰ درصد افزایش نرخ کرایه برای تاکسیران در هنگام ارائه سرویس به توان یابان در نظر گرفته شده که این مبلغ نیز از سوی مدیریت شهری به تاکسیران پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: پرداخت کرایه تاکسی‌های ویژه توان یابان با استفاده از من کارت‌های شخصی سازی شده است که تعداد یک‌هزار عدد از این من کارت‌ها برای توزیع در بین توان یابان در اختیارت سازمان بهزیستی قرار داده شده است.

کد خبر 423205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.