صف‌های شبانه در مراکز تعویض پلاک اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به حضور مردم در ساعات شبانگاهی در صف‌های مراکز تعویض پلاک خودرو گفت: شهروندان باید توجه داشته باشند که چنانچه از ساعت ۱۲ ظهر به بعد به مراکز مراجعه کنند خدمات را به راحتی دریافت خواهند کرد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در حال حاضر روزانه بین یک هزار و ۲۰۰ تا یک هزار و ۴۰۰ خودرو به مراکز تعویض پلاک خودروی اصفهان مراجعه می‌کنند، اظهار کرد: برای مقال روز گذشته یک هزارو ۲۳۲ خودرو و ۱۱۴ دستگاه موتورسیکلت در اصفهان شماره‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه در مراکز شماره گذاری خودرو علاوه بر تعویض پلاک خدمات دیگری نیز ارائه می‌شود، تصریح کرد: پاسخگویی به مکاتبات قضائی، استعلامات و … از دیگر خدماتی است که به شهروندان ارائه می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه اخیراً شاهد مراجعه شبانه خودروها به مراکز تعویض پلاک اصفهان برای تعویض پلاک و یا شماره گذاری خودرو هستیم، گفت: مردم باید توجه داشته باشند چنانچه در ساعات بعد از ظهر و از ساعت ۱۲ به بعد به مراکز تعویض پلاک خودرو مراجعه کنند در صف‌های طولانی گرفتار نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه تراکم جمعیت نیز از دیگر چالش‌های مراکز تعویض پلاک خودرو در بحران شیوع کرونا است، گفت: برای هر خودرو حداقل دو نفر به مراکز تعویض پلاک خودرو مراجعه می‌کنند و جای تعجب است که برخی از افراد خانوادگی به مراکز مراجعه می‌کنند.

کد خبر 423204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    0 0
    افرادی که تحت هر شرایطی حتی بدون اجازه شوهر به دنبال پیش برد مقاصد خود هستند غلط می کنند که ازدواج می کنند و اصولا در قانون باید ضمانت سنگینی برای جلوگیری از این رفتار زشت دیده شود.