توزیع ۱۲۳۱ بسته معیشتی توسط فدراسیون تکواندو بین نیازمندان

با گذشت 2 هفته از آغاز به کار پویش دست‌های خدایی تاکنون، 1231 بسته معیشتی و غذای گرم تهیه و بین خانواده های تکواندوکار کم برخوردار توزیع شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ پیرو بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص شکل گیری یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه، همزمان با ماه مبارک رمضان فدراسیون تکواندو با هدف کمک به خانواده‌های تکواندوکار کم برخوردار آسیب دیده از ویروس کرونا، پویش «دست های خدایی» را بصورت کشوری از ۷ اردیبهشت ماه راه اندازی کرد.

فاطمه جلالی مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون تکواندو با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص پویش دست‌های خدایی گفت: با ابلاغ صورت گرفته، ستادهای استانی این پویش در سراسر کشور راه اندازی شده است. پس از گذشت دو هفته از آغاز فعالیت، ۱۶ استان مازندران، تهران، کردستان، لرستان، اصفهان، گیلان، البرز، سمنان، خوزستان، قم، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، کرمان و اردبیل عملکرد بهتری داشته اند.

جلالی افزود: استان مازندران بعد از تشکیل ستاد بیشترین فعالیت‌های انجام شده را به خود اختصاص داده است؛ تولید بیش از ۱۵ هزار ماسک و توزیع میان خانواده‌های نیازمند تکواندو، تهیه اقلام ضروری برای ۴۷۵ خانواده‌های کم برخوردار این رشته در شهرهای بهشهر، سلمانشهر، آمل، میانرود و تنکابن، تولید نماهنگ با موضوع پویش توسط ملی پوشان استان از اقدامات انجام شده است. همچنین مربیان استان در کارهای جهادی همچون تب سنجی در بخش‌های ورودی و خروجی استان‌ها فعالیت گسترده‌ای داشته‌اند.

وی در ادامه گفت: استان کردستان به تهیه و توزیع ماسک میان خانواده‌های نیازمند پرداخت؛ شناسایی ۴۱ خانواده کم برخوردار و اهدای کمک هزینه ۲۵۰ هزار تومانی به آنها، مشخص شدن ۱۵ مربی که شغل اصلی آنها مربیگری است که به آنها مبلغ ۷۰ هزار تومان کمک هزینه وسیله‌های بهداشتی تعلق گرفته است. شهریه دوره سالانه مربیان را نیز هیئت استان متقبل شده و بسته‌های معیشیتی ۶۰۰ هزار تومانی تهیه و در میان خانواده‌ها توزیع گردیده است.

مسئول کمیته فرهنگی در خصوص دیگر اقدامات صورت گرفته از سوی استان‌ها گفت: لرستان ۳۰۰ کیلوگرم برنج در میان خانواده‌های کم برخوردار تکواندو توزیع کرده است. هیأت تکواندو تهران نیز ۳۰۰ بسته معیشتی تهیه و در میان خانواده‌های کم برخوردار توزیع و ملی پوشان این استان نیز در ترویج این اقدام خداپسندانه با ساخت کلیپ گام مؤثری برداشته اند.

جلالی اینطور ادامه داد: هیئت تکواندو اصفهان نیز ۲۰۰۰ ماسک، ۱۰ بسته معیشیتی و ۲۰۰ پرس غذای گرم برای افطار در میان خانواده‌ها توزیع کرده است. هیئت گیلان هم پس از اهدای بسته‌های معیشیتی، به ضدعفونی کردن منازل خانواده‌های شهدای تکواندو با حضور مسئولین پرداخته است. در ادامه این کار خداپسندانه نیز هیئت تکواندو استان خوزستان همگام با سایر استان‌ها تاکنون ۹۰ بسته معیشیتی تهیه و در اختیار خانواده‌ها قرار داده است.

مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون در پایان گفت: گزارش فوق مربوط به دو هفته اخیر است و این پویش همچنان ادامه دارد و اشخاصی که علاقمند هستند در پویش "دست‌های خدایی" مشارکت داشته باشند می‌توانند از طریق هیئت‌های تکواندو سراسر کشور در این رزمایش ملی شرکت نمایند.

کد خبر 423202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.