رهبر: عقلای قم برای ریاست مجلس یازدهم چاره‌ای بیاندیشند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: امیدوارم عقلای قم برای کرسی ریاست مجلس یازدهم چاره‌ای بیاندیشند تا صاحب آن بدون جنجال و آبرومندانه بر روی این صندلی بنشیند.

محمدتقی رهبر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون گمانه‌زنی‌ها در مورد کرسی ریاست مجلس یازدهم اظهار کرد: مدعیان ریاست مجلس اگر فکر می‌کنند توان اداره مجلس را دارند و احتمال می‌دهند که اکثریت آرا را کسب می‌کنند، وارد رقابت سالم برای کرسی ریاست مجلس یازدهم شوند.

وی افزود: بهتر است ۲ یا ۳ نفر که بیشترین احتمال کسب رأی را دارند در انتخابات ریاست مجلس یازدهم شرکت کنند. امیدوارم عقلای قم برای کرسی ریاست مجلس یازدهم چاره‌ای بیاندیشند تا صاحب آن بدون جنجال و آبرومندانه بر روی آن بنشیند.

امام‌جمعه موقت اصفهان ادامه داد: گفت وگوهای سیاسی در مجلس شورای اسلامی همیشه وجود داشته و امیدوارم این جنجال‌ها به سو نیت تبدیل نشود. مدعیان ریاست مجلس باید با متانت و شایسته باشند تا برخی افراد در آینده مدعی وجود جنجال و اختلاف بر سر ریاست مجلس شورای اسلامی نشوند.

رهبر تاکید کرد: انشاالله عقلانیت آقایان کمک می‌کند تا رقابت میان ۲ الی ۳ نفر برگزار شود؛ زیرا در ادوار مجلس نیز ریاست مجلس به همین گونه انتخاب شده است. در حال حاضر نباید به فکر رئیس و نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی باشیم، بلکه باید به فکر خدمت به مردم بود.

کد خبر 423191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.