ایجاد پایگاه‌های غربالگری در تفرجگاه‌های گرگان

سرپرست سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری گرگان از راه‌اندازی پایگاه‌های تب‌سنجی در تفرجگاه‌های این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، حسن افروشه با اشاره به رفع محدودیت حضور مردم و مسافران در مناطق تفرجگاهی اظهار کرد: در روزهای اخیر با تصویب ستاد مقابله با کرونا محدودیت حضور شهروندان در مناطق تفرجگاهی برداشته شده و شاهد حضور مردم در این مناطق به‌ویژه در پارک جنگلی النگدره و ناهارخوران هستیم.

وی گفت: با توجه به اهمیت بحث فاصله‌گذاری اجتماعی برای جلوگیری از ابتلاء به بیماری کرونا، به دستور دکتر دادبود شهردار گرگان پایگاه‌های تب‌سنجی و غربالگری در ورودی مناطق تفرجگاهی شهر ایجاد شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری گرگان اضافه کرد: تا کنون دو پایگاه در ورودی منطقه تفرجگاهی النگدره برپا شده و به زودی دو ایستگاه نیز در ناهارخوران فعال می‌شود.

افروشه اضافه کرد: در این پایگاه‌ها، تب‌سنجی افراد انجام شده و درباره طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در قالب بنرها و بروشورها به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون هفت هزار نفر در این دو پایگاه تب سنجی شدند و در این بین چند مورد مشکوک داشتیم که به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

سرپرست سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: این طرح تا پایان کرونا در مناطق تفرجگاهی ادامه دارد و از مردم هم می‌خواهیم همانطور که برای ورزش و پیاده‌روی به النگدره و ناهارخوران مراجعه می‌کنند، طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را هم رعایت کنند.

کد خبر 423188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.