۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
رشد ۳۳ درصدی بودجه منطقه ۱۳

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان از رشد ۳۳ درصدی بودجه این منطقه در سال‌جاری خبر داد و گفت: در سال جاری اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی، فرهنگی و خدماتی در دستور کار قرار گرفته است.

محمد شرفا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بودجه شهرداری منطقه ۱۳ در سال جاری ۱۲۵ میلیارد تومان بوده که حدود ۶۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آن به بخش عمرانی و مابقی به بخش جاری اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه بودجه امسال منطقه ۱۳ نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد رشد داشته است، تصریح کرد: در سال جاری اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی، فرهنگی و خدماتی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان ادامه داد: از مهمترین پروژه‌های شاخص سال ۹۹ احداث کندرو پل زندان به اقارب پرست با اعتبار چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه در سال جاری برای اجرای پروژه تعریض پل زندان هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، گفت: اجرای این پروژه باعث کاهش ترافیک در ایام پیک بر روی پل زندان می‌شود.

شرفا تصریح کرد: یکی دیگر از پروژه‌های سال ۹۹ احداث هندسی کندرو شهید حبیب الهی است که برای اجرای آن یک میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: هدف شهرداری منطقه ۱۳ ایجاد توسعه متوازن در تمامی نقاط منطقه و به صورت مساوی در بین شهروندان است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و اجرای پروژه‌های سال ۹۹ به این مهم دست یابیم.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در سال ۹۹ ساخت پارک دستگرد با اعتبار یک میلیارد تومان در بودجه را پیش بینی کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: سه هزار متر مربع از این اراضی امسال آزادسازی خواهد شد زیرا در محله دستگرد هیچ پارک محله‌ای وجود ندارد و با آزادسازی این زمین‌ها و ساخت پارک محله‌ای دستگرد خدمتی دیگر به شهروندان منطقه ۱۳ ویژه اهالی دستگرد ارائه می‌شود.

کد خبر 423176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.