۳ میلیارد از املاک شهرداری تبریز به بیت‌المال بازگردانده شد

شهردار تبریز گفت: اموال بیت‌المال را به ارزش سه هزار میلیارد تومان از املاک، به مجموعه شهرداری بازگردانده‌ایم که این مهم اتفاق بسیار بزرگی است.

به گزارش ایمنا، ایرج شهین باهر اظهار کرد: بیش از ۲۰ هکتار از باغات شهر توسط شهرداری تملک شده که نهال‌های جدید در این باغات کاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جدید تا به امروز ۱۰۰ هزار اصله نهال خریداری شده و تا پایان سال این موضوع را پیش می‌بریم، افزود: یک میلیون اصله نهال به اندازه کل درختان تبریز است که در تاریخ این شهر وجود داشته است.

شهردار تبریز گفت: در سیستم شهرداری تغییراتی ایجاد کردیم که مهمترین آن مبارزه با فساد است.

وی با اشاره به گزارش اداره کل املاک و مستغلات شهرداری تبریز یادآور شد: در واقع ذره ذره از اموال بیت‌المال را به ارزش سه هزار میلیارد تومان از املاک، به مجموعه شهرداری بازگردانده‌ایم و این اتفاقی بزرگ و مهم است.

شهین باهر در خصوص اقدامات انجام شده در زمان شیوع ویروس کرونا نیز گفت: در کنار هزینه‌هایی که کرونا برای شهرداری ایجاد کرده است، میلیاردها تومان بخشودگی اجاره‌ها داشتیم که در میزان درآمدهای شهرداری تأثیرگذار است.

وی عنوان کرد: تنها شهری که پایان سال ۹۸ توانست تهاتر انجام دهد و بدهی‌های بانکی شهرداری با منابع دولتی تهاتر شود تبریز بود؛ در گذشته وام‌های بزرگی گرفته شده بود که به صورت کامل پرداخت شده و اگر نیاز باشد اطلاعات آن‌ها به صورت جزئیات در اختیار اعضای شورا قرار می‌گیرد.

کد خبر 423173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.