اعلام فراخوان دومین رویداد تِداِکس نوجوان در اصفهان

فراخوان جذب و انتخاب دومین تِداِکس نوجوان اصفهان با هدف گسترش ایده‌های ارزشمند اعلام شد.

به گزارش ایمنا، مسئول خانه نوجوان شهرداری اصفهان گفت: "تِد" به عنوان یک سازمان جهانی جایگاهی را فراهم کرده که افرادی با ایده‌های ارزشمند بتوانند حرف خود را به گوش مخاطبان در سراسر جهان برسانند؛ در نتیجه "تِداِکس" به عنوان یک رویداد غیرانتفاعی بر اساس قواعد و چهارچوب‌های "تِد" در سراسر جهان به گسترش ایده‌های ارزشمند می‌پردازد.

اسماً سادات نکویی با بیان اینکه برگزاری همایش‌های "تِد" می‌تواند طرز تفکر مخاطبانش را به طور خلاقانه‌ای تغییر بدهد، اظهار کرد: بر اساس شعار پایه‌ای سازمان "تِد"، هدف اصلی گسترش ایده‌های ارزشمند است؛ پس ایده مهم‌ترین پارامتر در یک سخنرانی تد بوده و تنها به همین دلیل است که ویدئوهای تِد در کل دنیا بازدید کننده‌های بسیاری دارند.

وی افزود: برای سخنرانی در تِد مخاطب باید یک ایده مشخصی را در نظر بگیرد و آن را در زمانی کوتاه با مخاطبان خود در میان بگذارد.

مسئول خانه نوجوان ادامه داد: اولین "تِداِکس" ویژه نوجوان در اصفهان مرداد ماه سال گذشته از سوی خانه نوجوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برگزار شد و مورد استقبال مخاطبان زیادی قرار گرفت که با توجه به میزان استقبال تصمیم بر آن شد دومین تداکس نوجوان نیز در اصفهان برگزار شود.

مسئول خانه نوجوان با بیان اینکه کمیته اجرایی برگزاری این همایش از خود نوجوانان هستند که بهترین فرصت برای کسب تجربه و دیده شدن آن‌ها است، گفت: در این رویداد قصد داریم برخی مسائل نوجوانان از دیدگاهی دیگر، به زبانی ساده و جذاب و در حضور خود نوجوانان بیان شود و مشتاقانه منتظریم تا افراد متفکر، خلاق، ایده‌پرداز و هنرمند از بالا و پایین‌ها و تجربیات زندگی خود برای ما صحبت کنند.

نکویی با بیان اینکه هدف از برگزاری تِداِکس نوجوانان گسترش ایده‌های ارزشمند و شنیدن تجربه و دانشی متفاوت از زبان آن‌ها است، تصریح کرد: در برنامه‌ریزی سال ۹۹ قرار بود همانند سال گذشته دومین تِداِکس در مرداد و همزمان با روز جهانی نوجوان برگزار شود ولی با توجه به شیوع کرونا، تصمیم بر آن شد تا فراخوان جذب و انتخاب سخنران منتشر شود تا دانش آموزان آمادگی لازم را داشته باشند و بتوانیم در اولین فرصت رویداد را برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مخاطبان ۱۲ تا ۱۸ سال برای شرکت در برنامه فراخوان جذب و انتخاب سخنران دومین تِداِکس نوجوان تا ۳۰ اردیبهشت ماه فرصت دارند در این لینک ثبت نام کنند.

کد خبر 423166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.