آغاز لیگ از اواخر خرداد، آغاز تمرینات از هفته آینده

گویا اگر اتفاق خاصی در جلسه امروز (دوشنبه) تعیین تکلیف لیگ رخ ندهد، اواخر خردادماه زمان پیگیری مسابقات لیگ برتر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - دوشنبه ۲۲ اردیبهشت - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "وصیت کردم پرسپولیسی‌ها حلالم کنند" به اظهارات فتح الله زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال پرداخت، کسی که محبوبیت خوب و نسبی در بین هواداران آبی‌ها نیز دارا است.

"گل" با عنوان"ممنوع کردم خارجی چاره کار نیست مدیریت کنند تا بنجل‌ها نیایند" به اظهارات شجاع خلیل زاده در خصوص ممنوعیت خرید بازیکن خارجی توسط سرخابی‌ها پرداخت، کسی که معتقد است ممنوعیت خرید بازیکن به نوعی پاک کردن صورت مسئله است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "استارت تمرینات از ۲۷ اردیبهشت آغاز مسابقات از اواخر خرداد" به زمزمه‌های شروع لیگ پرداخت، جایی که این روزنامه معتقد است پایان خرداد زمان پایان دلتنگی‌های فوتبال دوستان برای بازی‌های داخلی خواهد بود.

"خراسان ورزشی" با عنوان "ماراتن هفت ماهه بیرانوند و اکرم عفیف" به قرار گرفتن نام بیرانوند در بین بازیکنان برتر آسیا پرداخت، جایی که بیرانوند باید در هفت ماه آینده تلاش خود را دو چندان کند تا بتواند گوی سبقت را از رقبا بگیرد.

"ایران ورزشی" با عنوان"اصرار و انکار برای برگزاری لیگ" به جلسات سرنوشت ساز روز جاری در خصوص نحوه ادامه لیگ پرداخت، جایی که بعد از روزها تکلیف لغو یا لیگ برتر نیز گرفته خواهد شد.

"پیروزی" با عنوان"حکم می‌کنم" به ابلاغ وزارت ورزش به سرخابی‌ها پرداخت، حکمی که مهم‌ترین بخش آن منع خرید بازیکن خارجی توسط سرخابی‌ها بوده است.

"صدای سپاهان" با عنوان "هتریک قهرمانی، سپاهان جهانی" به سالروز سومین قهرمانی متوالی سپاهان در لیگ برتر پرداخت، روزهایی که گویا شیرین‌ترین خاطرات تاریخ طلایی پوشان را رقم زد.

کد خبر 423154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.