انتشار تفاهم‌نامه‌های ورزشی شهرداری مشهد در سامانه فاش

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از قرار گرفتن فهرست کامل تفاهم‌نامه‌های ورزشی شهرداری مشهد بر روی سامانه فاش و شفاف‌سازی آن‌ها برای عموم شهروندان خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدجواد رجائیان با اعلام این خبر اظهار کرد: اطلاعات کامل تفاهم‌نامه‌های ورزشی شهرداری مشهد در سال ۱۳۹۸ شامل طرف تفاهم، مبلغ و زمان انجام آن، بر روی سامانه فاش بارگذاری شد و در دسترس عموم مردم قرار گرفت.

وی ادامه داد: سامانه فاش شهرداری مشهد با هدف شفاف‌سازی عملکرد و ایجاد زمینه نظارت عمومی شهروندان راه‌اندازی شده و تاکنون داده‌های بسیاری در زمینه قراردادها، برنامه و بودجه، معاملات شهری، مناقصات و مزایدات، پروژه‌های عمرانی و … بر روی این سامانه بارگذاری شده و در دسترس عموم شهروندان قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با اشاره به ارائه اطلاعات تفاهم‌نامه‌های ورزشی شهرداری مشهد افزود: این اطلاعات مربوط به ۳۰ تفاهم‌نامه ورزشی شهرداری مشهد در سال گذشته بوده که با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، در هر مورد اطلاعات آن به صورت شفاف ارائه شده است.

رجائیان با تأکید بر اهمیت رویه شفاف‌سازی در شهرداری مشهد گفت: به تدریج اطلاعات بیشتری روی سامانه فاش قرار خواهد گرفت در یک ماه آتی، اطلاعات مدیران شهرداری در این سامانه ارائه خواهد شد که شامل مواردی همچون سوابق کاری، مدرک تحصیلی، محل خدمت و سایر اطلاعات سازمانی خواهد بود.

وی با اشاره به یکی دیگر از محتواهای آتی سامانه فاش، تصریح کرد: اطلاعات کمیسیون خریدهای خارجی شهرداری مشهد، یکی دیگر از داده‌های مهم و کلیدی است که طی ماه‌های آینده بر روی این سامانه قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد اظهار کرد: با توجه به حساسیت مبحث خریدهای خارجی و مورد مناقشه بودن آن در صورت عدم شفافیت لازم، اطلاعاتی همچون عناوین درخواست خریدهای خارجی، دلایل توجیهی، برند محصول، شرایط و دلایل رد یا تأیید هر درخواست در سامانه ارائه خواهد شد.

کد خبر 423149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.