آغاز فعالیت شب بازار شهر یزد با مجوز ستاد مقابله با کرونا

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری یزد گفت: با مجوز ستاد استانی مقابله با کرونا، شب بازار شهر یزد فعالیت خود را آغاز کرده است و از ساعت ۹ و ۳۰ تا یک و ۳۰ دقیقه بامداد روزهای غیر تعطیل فعال است.

محمدرضا دشتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بزودی علاوه بر این بازارچه چهار بازارچه عرضه محصولات کشاورزی و پروتئینی نیز در شهر یزد راه اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه در خواست‌های مردمی در خصوص مشاغل مزاحم شهری بررسی می‌شود، افزود: این مشاغل عمدتاً فنی است که با درخواست شهروندان نسبت به بررسی آنها اقدام و تصمیمات لازم گرفته می‌شود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری یزد در خصوص مراحل تشکیل پرونده در رابطه با مشاغل مزاحم شهری گفت: پس از ثبت درخواست شکایت از سوی شهروندان، نماینده محیط زیست و بهداشت از محل بازدید می‌کنند و حداکثر تا یک ماه پس از این بازدید رأی نهایی صادر می‌شود.

وی با اشاره به راه اندازی شهرک‌های جدید مشاغل فنی در شهر یزد گفت: در حال حاضر یک شهرک فعال در جوار زندان مرکزی دایر است که ظرفیت ۶۰۹ واحد را دارد.

دشتی با بیان اینکه احداث دو شهرک مشاغل مزاحم شهری در جوار کارخانه فولاد یزد و پایانه باربری در دستور کار است، تاکید کرد: عملیات اجرایی این پروژه‌ها تا یک ماه دیگر آغاز می‌شود و همه افراد واجد شرایط می‌توانند از نیمه دوم سال برای خرید و فعالیت در شهرک‌ها از طریق این سازمان اقدام کنند.

کد خبر 423124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.