۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸
 انفجار جایگاه پمپ گاز در قزوین

مرگ تلخ پسر بچه ۱۰ ساله در مرودشت، مرگ مادر و دختر بوشهری به علت سقوط در چاه، عملیات نجات برای ۴ مفقودی در گلابدره و دستگیری کلاهبردار میلیاردی پس از سه سال در شاهرود، عناوین مهم‌ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته است که در این بسته خبری مطالعه می‌کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انفجار در جایگاه پمپ گاز در قزوین جان یک نفر را گرفت و ۲ نفر را نیز مصدوم کرد.

قائم مقام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین شامگاه یکشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: این حادثه عصر یکشنبه در جایگاه سوخت گاز رز در بلوار جمهوری اسلامی به‌وقوع پیوست.

قدیر موسی خانی افزود: بر اساس گزارش‌های اولیه نقص فنی در مخزن گاز یک خودروی پژو موجب انفجار آن شده که بر اثر این اتفاق متأسفانه یک نفر جان باخت و ۲ تن نیز مصدوم شدند.

قائم مقام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: شدت این انفجار به قدری شدید بود که براساس مشاهدات شاهدان مخزن گاز خودروی حادثه دیده به ۲۰۰ متر آن سوتر و در باغات مقابل جایگاه پرتاب شد.

وی گفت: عوامل اورژانس مصدومان را به بیمارستان منتقل کردند و نیروی انتظامی نیز برای بررسی بیشتر این حادثه در محل حاضر است.

مرگ تلخ پسر بچه ۱۰ ساله در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از فوت پسر بچه ۱۰ ساله بر اثر برق گرفتگی در یکی از محله‌های این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برق گرفتگی در یکی از محله‌های مرودشت و انتقال مصدوم به بیمارستان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که پسر بچه ۱۰ ساله در حالی که در منزل مشغول بازی بوده است بنا به عللی نامعلوم دچار برق گرفتگی شده است.

فرمانده انتظامی مرودشت گفت: فرد مصدوم پس از انتقال به بیمارستان فوت می‌کند.

مرگ مادر و دختر بوشهری به علت سقوط در چاه

صبح یکشنبه _۲۱ اردیبهشت‌ماه_ در پی حادثه سقوط یک مادر و فرزند در چاه هر دو جان باختند.

حادثه سقوط زن ۴۵ ساله به همراه دختر ۱۲ ساله اش در چاه حدود ۱۰۰ متری در منطقه دشت پلنگ دشتی تلاش نیروهای اورژانس و هلال احمر برای نجات آنان بی نتیجه ماند.

وقوع حادثه حدود ساعت ۸ صبح به اورژانس اطلاع داده می‌شود که در ساعت ۱۱ پیکر این دو نفر توسط هلال احمر و مردم محلی از چاه بالا کشیده می‌شود اما متأسفانه هر دو فوت شده بودند.

به گزارش اورژانس بوشهر، علت این حادثه همچنان نامعلوم است.

عملیات نجات برای ۴ مفقودی در گلابدره

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران از پیدا شدن ۴ نفر در ارتفاعات شمال تهران مفقود شده بودند خبر داد.

ابراهیم تاجیک نوری درباره حادثه بامداد امروز در ارتفاعات شمال تهران گفت: در دقایق اولیه بامداد امروز گزارشی مبنی بر مفقودی چهار کوهنورد در ارتفاعات شمال تهران، منطقه بند یخچال به سمت گلابدره گزارش شد. بلافاصله یک تیم امداد و نجات از هلال احمر شهرستان شمیرانات به منطقه اعلامی اعزام که پس از عملیات جستجو، در ساعت ۱:۱۵ بامداد این چهار نفر پیدا شدند.

تاجیک نوری گفت: در ارزیابی اولیه مشخص شد حال عمومی این افراد مساعد است که پس از آن به پایین کوه انتقال داده شدند و تحویل عوامل انتظامی منطقه شدند.

دستگیری کلاهبردار میلیاردی پس از سه سال در شاهرود

آخرین کلاهبردار از باند ۵ نفره کلاهبرداری که ۳ سال فراری بود در نهایت در شاهرود دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: با اقدام بهنگام مأموران پلیس شاهرود پرونده فرار سه‌ساله متهمی که ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و به ۵ سال حبس نیز محکوم شده بود بسته شد.

سردار عبدالله حسن: گفت: چند سال قبل ۵ نفر با تشکیل و راه‌اندازی یک شرکت فعالیت‌های اقتصادی خود را در شهرستان شاهرود آغاز می‌کنند.

وی افزود: یکی از این ۵ نفر پس از مدتی فعالیت با سوءاستفاده از اعتماد بقیه با شیوه و شگردهای خاصی ۲۰ میلیارد ریال از اموال سایر شرکاء را مورد کلاهبرداری قرار داده و متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان از فرار سه‌ساله متهم خبر داد و گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های گسترده مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان شاهرود سرنخ‌هایی از ترددهای مخفیانه متهم به شاهرود به دست آمد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در آخرین تردد وی به شاهرود پس از هماهنگی‌های لازم عملیات دستگیری متهم آغاز شد و مأموران پلیس با اقدامی ضربتی وی را هنگامی‌که قصد ورود مخفیگاهش داشت دستگیر کردند.

به گفته سردار حسنی با دستگیری این کلاهبردار پرونده ۳ سال فرار وی که پیش از این به ۵ سال حبس نیز محکوم شده بود بسته شد.

کد خبر 423118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.