اختلاف‌نظر دولت و دیوان محاسبات درباره گزارش تفریغ بودجه ۹۷ بررسی شد

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: اختلاف‌نظر دولت و دیوان محاسبات درباره گزارش تفریغ بودجه ۹۷ و میزان ارز یارانه‌ای با حضور عادل آذر امروز در نشست این کمیسیون بررسی شد.

به گزارش ایمنا، محمد خدابخشی در تشریح جلسه روز یکشنبه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با حضور عادل آذر رئیس دیوان محاسبات اظهار کرد: گزارش کمیته دیوان محاسبات در مورد اختلاف نظر دیوان و بانک مرکزی درباره میزان ارز یارانه‌ای که در ازای آن کالایی به کشور وارد نشده، امروز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: گزارش تفریغ بودجه سال ۹۷ بعد از قرائت در صحن حواشی را به دلیل اختلاف نظر دولت و دیوان محاسبات بوجود آورد که امروز موضوع ارز ۴۲۰۰ تومانی کاملاً بررسی و موارد مورد مغایرت تعیین شد.

خدابخشی تاکید کرد: امروز مقرر شد، دولت نظر و آمار نهایی خود را در این مورد هرچه سریع‌تر به مجلس اعلام کند، در غیر اینصورت گزارش دیوان محاسبات مورد توافق و تأیید مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: لایحه اصلاح موادی از قانون محاسبات عمومی کشور هم که دو فوریت آن در جلسه علنی روز یکشنبه ۲۱ بهمن سال ۹۸ به تصویب نرسیده و به این کمیسیون ارجاع شده بود، هم در جلسه امروز بررسی و به عنوان یک طرح عادی تصویب شد.

کد خبر 423114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.