به دنبال اجرای چرخه انتخابی تیم‌های ملی کشتی هستیم

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون کشتی به دنبال اجرای چرخه انتخابی تیم‌های ملی است و این طرح به زودی نهایی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، «محمد ابراهیم امامی» سخنگوی فدراسیون کشتی اظهار کرد: فدراسیون کشتی مجدانه به دنبال تحقق اجرای چرخه انتخابی تیم‌های ملی است.

وی افزود: متأسفانه کشتی کشور از کمبود یک فرآیند و چرخه عادلانه و قانونمند به جهت انتخاب کشتی گیران ملی پوش برای رقابت‌های جهانی و المپیک محروم بود و نیاز مبرم به چرخه انتخابی تیم‌های ملی کاملاً مشهود است.

سخنگوی فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: البته با علم به اینکه همواره در تغییرات مقاومت‌هایی وجود دارد، ابتدا جا انداختن این چرخه سختی‌های خاص خودش را در برخواهد داشت اما در نهایت کشتی کشور از انجام آن سود خواهد برد.

وی تصریح کرد: هم اکنون مراحل پایانی تدوین چرخه انتخابی با جدیت در دستور کار قرار دارد و همان‌طور که روز گذشته شاهد آن بودیم فدراسیون کشتی برای بررسی بیشتر این طرح و استفاده از نظرات قهرمانان جهان و المپیک، میزبان عباس جدیدی و علیرضا رضایی بود.

امامی تاکید کرد: به طور قطع فدراسیون کشتی به دنبال اجرای چرخه انتخابی تیم‌های ملی است و این طرح به زودی نهایی خواهد شد اما در این فرصت، فدراسیون بار دیگر از نظرات کارشناسان اهل فن در کشتی آزاد و فرنگی برای هرچه بهتر شدن آن نهایت استفاده را خواهد برد.

وی گفت: فدراسیون کشتی بعد از اخذ نظر دیگر کارشناسان و صاحب نظران و جمع‌بندی نهایی، بزودی این طرح را برای اجرا ابلاغ خواهد کرد.

کد خبر 423111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.