۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
ابتلا هم تیمی جهانبخش به کرونا

پروژه شروع مجدد رقابت های لیگ برتر انگلستان در شرایط خوبی نیست و با ابتلا یکی دیگر از بازیکنان برایتون به کرونا، نگرانی ها در این رابطه افزایش یافته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، براساس تأیید مدیرعامل باشگاه برایتون، سومین بازیکن این تیم نیز در آزمایش‌های تست کرونا جواب مثبت دریافت کرد.

بر همین اساس، این باشگاه از فدراسیون فوتبال انگلیس و مراجع مربوطه درخواست کرده است که یک برنامه جامع و مشخص با جزئیات دقیق را اعلام کنند تا نگرانی‌ها در رابطه با ابتلاء به کرونا و شیوع این بیماری کاهش پیدا کند.

پیش از این نیز مدیریت این باشگاه نسبت به تصمیم برای برگزاری بازی‌ها در زمین بی طرف اعتراض کرده بود. سران برایتون معتقدند که برگزاری بازی‌ها پشت درهای بسته و در زمین بیطرف عادلانه نیست و برخی از تیم‌ها از این مسئله سود می‌برند.

پال باربر خصوص شرایط بازیکنان تیمش تصریح کرد: سومین بازیکن از تیم ما به کرونا مبتلا شد. این مسئله باعث نگرانی ماست و فکر می‌کنیم که تمامی باشگاه‌ها نگرانی‌های خودشان را دارند. باید مطمئن شویم که دستورالعمل جامع و مشخصی برای تأمین سلامتی بازیکنان و کارکنان در اختیار داریم.

در حال حاضر لیگ برتر انگلستان در شرایط تعلیق است و بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، باشگاه‌ها در تلاش هستند تا با رسیدن به یک توافق جامع، مسابقات را تحت شرایط خاصی از سر بگیرند.

کد خبر 423098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.