آخرین آمار ابتلاء به کرونا در اصفهان در ۲۱ اردیبهشت

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تاکید به ابتلاء و بستری ۸۷ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: در این بازه زمانی تعداد ۶۸ بیمار با بهبودی وضعیت جسمانی ترخیص شدند و ۱۴۱ نفر تحت مراقبت‌های ویژه هستند.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلایان به ویروس کرونا در طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد ۸۷ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

وی با بیان اینکه در همین زمان خوشبختانه تعداد ۶۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ که در مراکز درمانی و بیمارستان ۲۲ شهرستان استان تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومی بیماری ترخیص شدند و باید دوره قرنطینه را در منزل تا بهبودی کامل طی کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تصریح کرد: اکنون درمجموع تعداد ۴۹۲ نفر از بیماران کووید ۱۹ را در بیمارستان‌ها های استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بید گل تحت مراقبت و دریافت خدمات داریم و متأسفانه از این تعداد ۱۴۱ نفر به نسبت وضعیت جسمی وخیم‌تری را دارند و این تعداد بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی اظهار کرد: امیدوارم با با همیاری همه شهروندان هر روز شاهد کاهش موارد ابتلاء و مرتفع شدن بیماری کووید ۱۹ در استان اصفهان باشیم و ضروری است همشهریان ترددهای غیر ضروری خودداری کنند و با رعایت مواردی بهداشتی بتوانیم از این شرایط بحرانی خارج شویم.

کد خبر 423097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.