۴۵ تیم عملیاتی هلال احمر به ۷۶ آسیب دیده امدادرسانی کردند

رئیس جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان، گفت: طی هفته گذشته ۴۲ حادثه در سطح استان گزارش شد که در این حوادث ۷۶ نفر آسیب دیده بودند و ۴۵ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به حادثه دیدگان اعزام شدند.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث هفته گذشته، اظهار کرد: از تاریخ ۱۳ تا ۲۰ اردیبهشت تعداد ۴۲ مورد حادثه اتفاق افتاد که این حوادث شامل ۱۷ مورد حوادث جاده‌ای، هفت مورد خدمات حضوری، شش مورد حوادث شهری، هفت مورد صنعتی و کارگاهی و پنج مورد حوادث کوهستان بوده که به جمعیت هلال احمر استان اصفهان گزارش شده است.

وی با تاکید بر اینکه مجموع کل آسیب‌دیدگان ۷۶ نفر بوده است، گفت: تعداد آسیب دیدگان در حوادث جاده‌ای ۴۷ نفر، خدمات حضوری هفت نفر، صنعتی و کارگاهی هفت نفر، کوهستان ۹ نفر و حوادث شهری شش نفر گزارش شده است.

رئیس جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان، تصریح کرد: تعداد نجات یافتگان ۳۷ نفر بودند که از این تعداد ۳۳ نفر به بیمارستان‌ها منتقل و چهار نفر خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند.

وی با بیان اینکه در حوادث جاده‌ای از ۱۶ مصدوم دو نفر تحت خدمات درمانی سرپایی قرار گرفتند و ۱۴ نفر به بیمارستان انتقال یافتند، افزود: در بخش خدمات حضوری شش نفر انتقالی، در بخش شهری شش نفر انتقالی به بیمارستان‌ها را داشتیم و در بخش کوهستان یک نفر خدمات درمانی سرپایی را دریافت کرد و یک نفر به بیمارستان منتقل شد.

محمدی خاطرنشان کرد: در حوادث جاده‌ای هفته گذشته اسکان اضطراری در پایگاه‌های بین شهری نداشتیم و برای امداد رسانی و ارائه خدمات تحت پوشش اسکان اضطراری جمعیت هلال احمر اصفهان موردی گزارش نشده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۴۵ تیم عملیاتی در امدادرسانی به حادثه دیدگان حوادث جاده‌ای در هفته گذشته پاسخگو بودند، اظهار کرد: تعداد ۱۲۳ نفر نیروهای عملیاتی نجاتگر با اعزام تعداد ۴۰ دستگاه مجموع کل آمبولانس‌ها در این تیم‌ها برای امداد و نجات مصدومان حوادث حضور فعال داشتند. مجموع کل عملیات رها سازی در حوادث هفته گذشته پنج مورد بوده است.

رئیس جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان، اظهار کرد: میانگین زمان اطلاع رسانی حوادث جاده‌ای از زمان وقوع حادثه تا اطلاع به جمعیت ۰۱:۲۱:۲۸ دقیقه و میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده‌ای از آغاز تا پایان عملیات ۰۱:۲۱:۱۰ دقیقه بوده است.

کد خبر 423094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.