مرکز فوریت‌های خدمات شهری گرگان راه‌اندازی شد

شهردار گرگان از راه‌اندازی مرکز فوریت‌های خدمات شهری شهرداری گرگان خبر داد و گفت: این مرکز به فوریت مشکلات و نیازهای خدماتی شهروندان را بررسی و اقدامات لازم را اجرا خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، عبدالرضا دادبود اظهار کرد: با توجه به نیازسنجی انجام شده و در راستای تکریم شهروندان و ارائه خدمت باکیفیت به مردم عزیز در گرگان، مرکز فوریت‌های خدمات شهری شهرداری گرگان راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: پیش از این سامانه تلفنی با شماره ۱۳۷ در شهرداری گرگان فعال بود، اما به دلیل لزوم پیگیری مداوم و شبانه‌روزی و نظارت بر حسن انجام کار و دریافت با کیفیت و چندجانبه مطالبات شهروندان در راستای ارائه خدمات شهری، این مرکز راه‌اندازی شد.

شهردار گرگان اضافه کرد: شهروندان می‌توانند علاوه بر سامانه تلفنی ۱۳۷، از طریق نرم‌افزار تلفن همراه «شهریار» نیز مشکلات و مطالبات خود را مطرح تا در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی شود.

دادبود اظهار کرد: این نرم‌افزار برای سیستم عامل‌های اندروید و «IOS» قابل استفاده خواهد بود و شهروندان می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی www.gorgan.ir نیز این نرم افزار را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: بلافاصله پس از رفع مشکل، نتیجه نیز به شهروند گزارش داده خواهد شد.

شهردار گرگان گفت: امیدواریم با این اقدام، درخواست‌های محله‌ای و خدماتی مردم به سرعت رسیدگی و اجرایی شود تا بتوانیم در کنار پروژه‌های بزرگ، خواسته‌های روزمره و محله‌ای شهروندان را با مشارکت مناطق شهرداری و سازمان‌های مربوطه به سرعت اجرایی کنیم.

کد خبر 423087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.