پیشرفت ۳۷ درصدی تعریض پل شهیدستاری اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از پیشرفت ۳۷ درصدی پروژه تعریض پل شهید ستاری خبر داد و گفت: تاکنون حدود ۳۰۰ متر مکعب بتن در پروژه تعریض این پل استفاده شده است.

مجید طرفه تابان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات اجرایی تعریض پل شهید ستاری در دست اجراست و تاکنون ۳۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه پل شهید ستاری در حال حاضر به طول ۶۰۰ متر و عرض هشت متر است، عنوان کرد: سه متر به عرض آن اضافه می‌شود که شامل ساخت دیوارهای بتنی، تابلیه بتنی به مساحت ۴۲۰ متر مربع است و به صورت فونداسیون ستون سر تیر و تابلیه است و در بعضی از نقاط به صورت شمع اجرا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه تکمیل این پروژه حدود پنج میلیارد و هشتصد میلیون تومان هزینه خواهد داشت، تصریح کرد: تاکنون حدود ۳۰۰ متر مکعب بتن در پروژه تعریض پل شهید ستاری استفاده شده است.

وی با بیان اینکه تعریض پل شهید ستاری تأثیر بسزایی در روان سازی ترافیکی در این محدوده دارد، تاکید کرد: اجرای طرح تعریض پل شهید ستاری به منظور ساماندهی ترافیکی رینگ سوم انجام می‌شود.

طرفه‌تابان ادامه داد: با افزایش عرض پل شهید ستاری، مسیر تردد وسایل نقلیه از دو لاین به سه لاین تغییر می‌کند و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

کد خبر 423084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.