تهیه گزارش نقش مدیریت شهری در کنترل ویروس کرونا

گزارش علمی مدیریت شهری و نقش آن در کنترل ویروس کرونا که از سوی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تهیه و تدوین شده به منظور آگاهی دست اندرکاران مدیریت شهری به معاونان عمرانی استانداری‌ها ابلاغ شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، عنوان فصل اول این گزارش "جایگاه و نقش مدیریت شهری در کنترل ویروس کرونا" است و شامل بخش‌های ویروس کرونا و برنامه ریزی شهری، جایگاه مدیران شهری در کنترل ویروس کرونا در جامعه، ویروس کرونا و نواحی ابر شهری است.

عنوان فصل دوم گزارش "ویروس کرونا و تأثیر آن بر اقتصاد شهری" و عنوان فصل سوم " حمل و نقل عمومی و ویروس کرونا" می‌باشد که شامل بخش‌های ویروس کرونا و مدیریت حمل و نقل عمومی، رعایت فاصله اجتماعی در حمل و نقل عمومی و رعایت فاصله اجتماعی در چین است.

عنوان فصل چهارم "بهره گیری از شهر هوشمند در مدیریت ویروس کرونا" و فصل پنجم "اقدامات عملیاتی شهرداری‌ها در هنگام شیوع و گسترش بیماری‌های همه گیر" است که شامل بخش‌های اقدامات شهرداری‌ها قبل از شیوع بیماری‌های همه گیر، اقدامات اجرایی شهرداری‌ها در حین بروز بحران‌های بیماری همه گیر، ضدعفونی کردن شهرها در ویروس کرونا است.

کد خبر 423074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.