ساماندهی وانت‌های بار فروش در بیرجند

شهردار بیرجند گفت: شهرداری با مشخص کردن فضاهای موقت، فعالیت وانت بارهای عرضه میوه و تره بار را در سطح شهر ساماندهی می‌کند.

به گزارش ایمنا، محمدعلی جاوید اظهار کرد: وانت بارها می‌توانند در حاشیه شهر و در محل‌های مختلفی که توسط شهرداری جانمایی شده فعالیت کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود و تعطیلی چهارشنبه بازار با پیشنهاد حوزه خدمات شهری، اداره اجراییات و پسماند با خرید و فروش میوه داخل وانت در برخی مکان‌های سطح شهر موافقت شد.

شهردار بیرجند با بیان اینکه با متخلفانی که شرایط مندرج در مجوزهای صادره را رعایت نکنند برخورد قانونی می‌شود، گفت: زیرساخت‌های لازم برای اجرای این طرح باید توسط حوزه خدمات شهری فراهم و در مکان‌های مشخص اجرا شود.

جاوید ادامه داد: مکان‌هایی که در منطقه یک برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده شامل بلوار مجیدیه، انتهای کارگران و شهرک امام علی (ع) است.

وی به انتخاب مکان‌هایی در منطقه دو شامل بلوار شهدای عبادی، سپیده و روبروی مصلای بیرجند اشاره کرد و گفت: سازمان میادین باید تا پایان ماه رمضان نسبت به ایجاد سازه به عنوان فضای موقت عرضه میوه و تره بار اقدام کند و این فضاها به صورت ماهیانه طی قراردادی در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

شهردار بیرجند خاطرنشان کرد: بررسی بیشتر در خصوص امکان ایجاد بازارچه موقت در سایر نقاط شهر به عمل آید و پیشنهاد آن در جلسه بعد در این کمیته مطرح و تصمیم‌گیری شود.

وی افزود: اجازه ورود و فروش توسط کامیون به متقاضیان داده نمی‌شود و تخلیه بار در فضاهای موقت ممنوع است.

کد خبر 423066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.