قدردانی رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان از شهرداری اصفهان

رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان از تعامل شهرداری اصفهان برای انجام تبلیغات گسترده در فضای مجازی و مکاتبات متعدد با شهرهای مختلف جهان تشکر کرد و گفت: اصفهان در سطح بین‌المللی ارتباطات خوبی با شهرهای خواهرخوانده خود و اتحادیه‌های مرتبط با شهرهای جهان داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا سالاریان ظهر امروز _یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۹۹_ در مراسم اهدای اقلام اهدایی شهر "شیان" (خواهرخوانده اصفهان در چین) به دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: متولی جذب کمک‌های خارجی در تهران وزارت بهداشت است. پس از شیوع بیماری کرونا، چینی‌ها در کمترین زمان مقابله با بیماری را انجام دادند و با توجه به ظرفیت تولیدی بالا، اقلام مورد نیاز پزشکی جهت مقابله با این ویروس را به صورت رایگان در اختیار بعضی از کشورها قرار دادند.

وی افزود: ایران یکی از کشورهایی است که بیشترین آمار کمک‌های اهدایی را داشته و از این رو برای جذب کمک‌ها ستادی تشکیل شده تا تقسیم بندی اقلام به نحو مطلوب انجام شود.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر میزان کمک‌ها به استانداری، شهرداری، شورای شهر و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام شده است، گفت: بیشترین حجم آمار ارسال محموله‌های کمکی از پکن بوده که انتظار می‌رفت این کمک‌ها به صورت اختصاصی ارسال شود، اما با توجه به اینکه در یک پرواز چندین محموله از دیگر نقاط ارسال شده، امکان اعلام آمار و ارسال مستقیم اقلام وجود نداشت.

سالاریان با بیان اینکه برای ارتباط با شهرهای خواهرخوانده تاکنون مکاتبات خوبی انجام شده است، گفت: از شانگهای چین تاکنون در ۱۰ نوبت حدود ۲۵ تن محموله اقلام پزشکی ارسال شده است.

وی از تعامل شهرداری اصفهان برای انجام تبلیغات گسترده در فضای مجازی و مکاتبات متعدد با شهرهای مختلف جهان تشکر کرد و گفت: اصفهان در سطح بین‌المللی ارتباطات خوبی با شهرهای خواهرخوانده خود و مؤسسات بین‌المللی همچون مترو پلیس و اتحادیه‌های مرتبط با شهرهای جهان داشته است.

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان ادامه داد: اخیراً نامه‌ای از شهر سن پترزبورگ دریافت شده که در آن درخواست شده جلسه‌ای به صورت ویدئو کنفرانس برای تعامل و همکاری بیشتر برگزار شود.

سالاریان خاطرنشان کرد: آمادگی شرکت‌های تولیدی و دانش بنیان داخلی برای صادرات اقلام مرتبط برای مقابله با کرونا اعلام شده است.

کد خبر 423061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.