ضرورت مشارکت خیّران برای ساخت مراکز فرهنگی و رفاهی در شهر کرمان

شهردار کرمان با تأکید بر تشویق و ترغیب خیران در امور مختلف، از پایه‌ریزی مجموعۀ فرهنگی توسط بنیاد خیریه بناهای ماندگار شهرداری و با مشارکت مردم خبر داد.

به گزارش ایمنا، سیدمهران عالم‌زاده ضمن گرامی‌داشت «روز تکریم خیّران» اظهار کرد: با شکل‌گیری این بنیاد، در بخش مشارکت‌ها، آوردۀ شهرداری زمین و پروانه ساختمانی و هزینه ساخت و نگهداری با خیّران است که موجب افزایش توان خیّران در ساخت مکان‌های فرهنگی و رفاهی شده است.

وی با تأکید بر اینکه بنیاد خیریه بناهای ماندگار در بخش اجرایی و جذب سرمایه‌گذار باید گسترده‌تر عمل کند، گفت: لازم است در زمینۀ ترغیب و تشویق خیّران برای مشارکت در حوزه‌های مختلف، فرهنگ‌سازی شود تا اقدامات مطلوبی براساس اولویت‌ها و نیازهای شهر انجام گیرد.

شهردار کرمان با بیان اینکه علایق خیّران نسبت به موضوعات مختلف مهم است، گفت: خیّران می‌توانند براساس علاقۀ خود در امور خیر و خداپسندانه مشارکت کنند.

وی با اشاره به کمبود مراکز فرهنگی و رفاهی در شهر کرمان گفت: توان اجرایی شهرداری و دولت در این زمینه محدود است؛ بنابراین، مشارکت و همراهی خیّران در این زمینه ضرورت دارد و نیازمند مشارکت خیّران بزرگوار هستیم.

عالم زاده با اشاره به اقدامات بنیاد خیریه بناهای ماندگار شهرداری اظهار امیدواری کرد: همواره شاهد خدمات ارزنده‌ای ازسوی این بنیاد باشیم.

کد خبر 423049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.