۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
تصویب ۸۰ خدمت و زیرخدمت شهرداری‌ها

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: ۸۰ خدمت و زیرخدمت شهرداری‌های کشور با هدف استاندارسازی خدمات و یکپارچگی در مدیریت و توسعه دولت الکترونیک از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور مصوب شد و شناسه یکتا دریافت کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، عباس کرکه‌آبادی اظهار کرد: تصویب این خدمات در اجرای مصوبه سال ۹۳ ابلاغی رئیس جمهور با عنوان نقشه راه توسعه دولت الکترونیک و مصوبه سال ۹۵ شورای عالی اداری صورت گرفته است.

وی گفت: پاسخگویی و رسیدگی به شکایات شهروندان در حوزه خدمات شهرداری، تدوین ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری، ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآورده‌های کشاورزی، مدیریت کنترل ترافیک شهری، ارائه خدمات حمل و نقل عمومی، ارائه پروانه‌ها و گواهی‌های ساختمانی، ارائه خدمات فضای عمومی شهرها، پیشگیری و رفع تخلفات شهری از جمله خدماتی است که به تصویب سازمان اداری و استخدامی کشور رسیده است.

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه ۸۰ خدمت و زیر خدمت شهرداری‌ها برای نخستین بار مصوب شده و شناسه یکتا دریافت کرده است، ابراز امیدواری کرد: این امر موجبات ارتباطات مناسب شهرداری با شهروندان و سایر سازمان‌ها برقرار کند.

کرکه‌آبادی اضافه کرد: به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان، تکمیل شناسنامه خدمات مذکور با همکاری شهرداری‌ها به منظور ارائه خدمات قابل ارائه در میز خدمت حضوری در حال بررسی و اقدام است.

کد خبر 423041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.