آیا مراسم شب قدر در اصفهان برگزار می‌شود؟

مدیر گروه مهندسی بهداشت محیط استان اصفهان گفت: هنوز برای برگزاری مراسم شب‌های قدر در فضای باز در اصفهان هیچ تصمیم قطعی اتخاذ نشده و قرار است بعد از ظهر این موضوع در ستاد استانی مبارزه با کرونا بررسی شود.

سید مهدی میرجهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص نظارت بر فعالیت صنوف در اصفهان با توجه به شیوع کرونا اظهار کرد: نظارت جدی روی صنوفی که بنا بر اعلام ستاد ملی کرونا امکان فعالیت دارند توسط همه نیروهای نظارتی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی اماکنی که هنوز اجازه فعالیت ندارند و به صورت مخفیانه فعالیت می‌کنند، شناسایی شده‌اند، افزود: با متصدیان این اماکن برخورد لازم شده و برای مثال سه چایخانه در شهر اصفهان پلمب شده است.

مدیر گروه مهندسی بهداشت محیط استان اصفهان در خصوص فعالیت آرایشگاه‌های زنانه و مردانه گفت: این مراکز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

وی در خصوص برگزاری نماز در مساجد گفت: برگزاری نماز جماعت در استان اصفهان به جز در مساجد بویین و میان دشت ممنوع است و برگزاری نماز در هر شهر دیگری ممنوع است.

میرجهانیان در خصوص برپایی مراسم شب قدر در اصفهان نیز تصریح کرد: هنوز تصمیم قطعی دراین خصوص اتخاذ نشده است، باید همه جوانب سنجیده شود که آیا می‌شود در فضاهای باز مانند ورزشگاه و صحن برخی از مساجد این مراسم را برگزار کرد؟

وی تصریح کرد: قرار است بعد از ظهر این موضوع در ستاد استانی مبارزه با کرونا بررسی شود.

کد خبر 423027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.